< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Zovu me terra,
jel smatram da je
to puno bolje
od pravog imena
idem u trinaestu...i da
povezana sam s "njom"
DARIJOM
trenutno mojom naj frendicom iz
srednje...
moja naj frendica iz
vana Betty,cura je
luda i opicena...
volim:AUTE,crnce,
svoje prijatelje iz osnovne a i srednje
(hvala bogu imam dobru ekipu svi su zajebanti)
mrzim:ČOKOLADU,fakat mi se gadi već pomalo...
Bojim se:skinsa
OBOZAVAM:NJIH

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Image hosting

Image hosting


Playboy:
Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


layout for myspace

layout for myspace


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


MySpace

MySpace


Customize your blog

Customize your blog


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace

Linkovi

moja Darijica
Sara-Darijina frendica iz osnovne,super cura
Viker-ludi metalac(nas medo)
Luce-frendica iz razreda

DJOGANI-PANIKA

Ne volim kada zavolim
Kada zavolim ja griješim
Dopustim kad se opustim

Želim da me zavodis
Da zavodljivo se smjesis
Priznacu i pristat cu(tako sexy)
Nisam znala da je to(tako sexy)
Opasno,zapaljivo,tako neodoljivo(stanje nepopravljivo)



Refren
Pa, pa panika kada blizu sam ti ja
Gubim glavu na tvoj znak
Vodi me u polumrak
Pa, pa panika kada blizu sam ti ja
Glas mi pretvoriš u dah
Ti si andjeoski prah


Ne verujem srcu tvom
Lagalo me vise puta
Navelo pa zavelo


Refren

(Halo)
Maco, samo pridji blize
Vidim, pogled tvoj me stize
Vidim, samo ide nize
i vise se nedize
ma pusti fore, hajmo gore
sve od sumraka do zore


Refren

četvrtak, 02.11.2006.

...cetvrtak...

evo mene...imam msn i sva sam happy,danas idem na mijin rodendan...idemo joj kupit poklon...neznamo sta al...idemo ja,darijica i matea pa bumo smislile valjda nes...stara me pustila do 1 al bum bila do 12 jel mi i darijica odlazi tad...tako da...moji su jucer bili vani i dogovorili se da idemo u petak na jarun...meni se neda...brijem da nebum isla...nema nis novo...ajd ide se terra spremat za grad...pusssssss



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.