...moje blebetanje o bogu i tim svi stvarima.... - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

utorak, 23.05.2006.

...moje blebetanje o bogu i tim svi stvarima....

Image Hosted by ImageShack.us

ovak:kome se moje blebetanje nečita....nek dalje nečita... ~_~
pa da počnem:
prvo-ja sam ateist-nevjerujem u boga i s tog čem pisat onak kak ja mislim o nekim stvarima a sad je ta stvar bog..ccc
... kad sam bila mala. men stara opče nije gurala bibliju pred nos. i pokušavala od mene napraviti nekog vjernika, jer je i ona ateist, dok su drugi roditelji tjerali djecu da čitaju bibliju i redovito idu na vjeronauk u skoli i u crkvu svaku nedjelju obavezno.....sta mi i nije nešto no ok... (malo je glupo neke stvari gurat djeci pred nos, i utulit im shranja, no pet svako ima nekaj svoje .argumente tj..neki roditelji zele da im budu djeca velki vernici..pa sha ajd da nevjeruješ u nekaj zivot bi ti bio dosadan........ ...na satu vjerunauka...u osnovnjaku...slušala sam sve kaj se pričalo o bogu, i sve to morala štrebat jer smo odgovarali i pisali testove...sax ..no uglavnom... najzabavnije mi je bilo kada se pričalo o nastanku svjeta, tak isto znaju kenjat gluposti na iskonu -_- da bog je potaknuo exploziju neke velke komete... i ona se podjelila na nekoliko manjih kometa sada zvanih planeta -_- iii bog je stvorio zemlju za 7 jebenih dana ou je...sve je bilo sređeno stvorio adama i evu ,odfako ih iz raja ..oni dobili dva sina .koji se potukli -_- jedan ubio drugog bla bla... a nigdeje nepiše kako su se razmnožili dalje.. sad je pitanje svih skoro, koji doslovno vjeruju bibliji( a biblija zapravo cjela u prenesenom značenju nyah nyah..)jeli sin imo spolne odnose sa starom itd. da nenastavljam s tim.....moje mišljenje ko prvo kometa je explodirala jer je zagrijanost jezgre bila prevelka, kao i pritisak i jednostavno došla do explozije....nakon toga... djelovi te komete se izobličili i ostali u svemiru...užareni.. -_- među njima je i planeta sada zvana zemljom...naime...zemlja se hladili hebeno puno godina...preplavila se vodom... i..svakim glupostima koji su "strujali" zemljom ...palo je u vodu-_- lol i tak su se počeli razmnozavati svakakvi kukci...blablabla...i tak nastali jebeni kukci od kukaca veče zivine itd, da sad nenabrajam -_- i kak se zemlja postepeno hladila kukci su izlazili na kopno....i razmnožavali se..... nastao je biljni i zivotinjski svjet -_- znaći nema boga u svemu tom :D... a nastanak ljudi je velka misterija..koju znanstvenici još otkrivaju , i imaju neke dokaze koji nisu 100% sigurni...al se ravnaju po njima....( sta znači da ja vjerujem znanstvenicima jer iaju dokaze , a ne bibliji,koju je napiso neki čovjek herbrejskog podrjetla i to si krščani uzeli ko "vodić kroz vjeru" blabla..) ..naime... postojala je više vrsta majmuna... ko sta ih ima i danas, al davno prije ih je bilo puno više, neke vrste su izumrle... shta je opče poznato -_- no... tak je bila i jedna vrsta majmuna.. koja se mnogo razlikvala od ostalih majmuna zat sto su imali totalno drugačije osobine...mogli su dosta dugo hodat na nogama i nisu baš jako ličila prosječnim majmunima iako su bili cjeli dlakavi -_-....tjekom godina sve se izmjenilo .. neka od tih vrsta je izumrla bla bla... ostalo je samo nekoliko takih vrsta... dja..i tak tjekom godina su počeli hodat na dvije noge...bili su svejedi.. znači sve su jeli -_- pa čak se sluzili i sa kopljem.. sto iamo dokaz u krapini...krapinsi čovjek...itd... kak su se međusobno parili,, dobivali svu sve napredniju vrstu...znaći da je več izrađivao oruđe i te brije.i da je sad bio amlo pametniji pa radio malo čvršče i bolje oruđe za lov....i tak s godinama...došlo do pojave..koliko toliko normalnog sada nazivanog>čovjeka< naravno bio je dlakav, al je bio inteligentniji..i napredniji...blabla bla.... znači... tu opet nema boga i njegovog hokusa pokusa :D... s godinama mjenjao oblik lubanje i postao manje dlakaviji...( sad se nezna točno zasto , mozhe da bude klima očito . il se s ko zna kim pario ~_~)..... i et... nastao današnji čovjek, s godinama dorađivao sebe, to mislim kao počeo je komunicirat s drugima.. sto mi danas zovemo "komuniciranjem,glasovnim.... ne mislim da nije i prije... mislim prije ej prozvodio čudne zvukove -_- al su se ti zvuci danas pretvorili u nama poznatim rječima )..i tako je naučio pisat, izmislio neki svoj govor i za svako slovo imao neki znak... i to..) pisao je po spiljama.. i tim stvarima.... kao sto je opče poznato da su rimljani i grci bili poznatim po svojim heroglifima...no ok.... i eto razvilo se pismo...kultura...jezik... i to -_- tako je svaki veči narod imao svoju kulturu jezim bla bla blaaaa.... i mješanjem (hebanjem, parenjem...spolnim putem,vođenjem "ljubafi" dobivali drugačije vrste čovjeka.. itd.. zato smo danas svi različiti .... mislim na..crnce, indijance...aboriđine.. itd... i opet... tu nema boga i njegovog ćiri bu ćiri ba....jer kako je navedeno u bibliji bili su bjelci( one slikuce i to ak se nevaram -_- lol) znači bog je bio rasist LOL nie mislio na ljude drugačije boje.. hihih ( šala no ok -_-)..uglavnom... u tim svim nekim dokaima koji znanstvenici danas imaju se moze vidit da nema boga... nit neke nad naravne sile... jer po krscanskom postoji samo jedan bog, u nekim drugim religijama postoje više bogova, il su postojali.... svaka religija je mislila za svog boga da je on sve pokrenuo, al opet...ponavljam, da ljudi nevjeruju u neš.. nebi sve bilo tak kak je danas... i nebi imali kog krivit za neke stvari -_-,mah men je to sve sam glupost.. ti bogovi i ta shranja.... znanost je znanost i točka, prije čem vjerovat nečem ša ima bar dva dokaza... a ne nekom idiotu koji je napiso bibliju, a nema dokaza... i ono o isusu, no ok, mozhda je postajao, al bio mal lud pa zabrijo da je božji sin.. i te neke stvari su preuveličane.. ko o potresu na dan njegova raspeča... ko ist da je onom nekom zakeljio uho nazad XD da je i ja sam sebi -_- lol ii kaj još.. ko da je uskrsnuo i te neke brije.. a mah neč se ja s tim zamarat, nek svatko vjeruje u šta oče... ja iam tu neko svoje blebetanje koje mi se neda baš ljepo i sve napisat jer je i ovako predugačko... i tak ljudi, vjerujte u kaj očete, neojte da vas ovaj moj tekst povrjedi, ak ste opaki vjernik... mislim ak jeste nebudete dopustili da vam ovaj tekst smeta...III da sjetih se još nečeg
jedino dobro šta je manson ikad napravio, je spustio crkvi, naime.. crkva se protivila njegovom dolasku u hr..kao zbog vjere..krščana , na što im je on odg. da ak misle da njihovu vjeru moze srozati jedan čovjek.. da kakvi su to onda oni vjernici..au bjafo....vidte crkva če izumrjet.boji se da nebu iala vjernika i da nebu imala kome kenjat govna -_- a najviše da im nitko nebu na misi ostavljo pare i dao im udio od poreza LOL..mah e neda mi se blebetat više i ovo je preveč..pa budite pozdravljeni :D