...BLAH... - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

subota, 06.05.2006.

...BLAH...

Image Hosted by ImageShack.us

hehehhe kak dora slikica wink.... no kjenimo...

et napisah post opet nakon nekog vremena... neda mi ga se stalno pisat, heb ga no.. uglavnom.. kaj je sve bilo ovaj mjesec ukratko...zivcana sam ko pas cjeli mjesec.. još se danas tak ljepo raspizdila.. argh, mah nea veze. uglavnom ... sve je ok.... ak se moze reč da je ok.. bila sam na natjecanju ... drzavnom.. 8 sam u hrvatskoj jej ... sad tream na kvalifikacije za europsko, no neznam baš da ču dalje ič.. jer idem ovo ljeto na operaciju , pa nisam baš ziher dač nakn toga biti u formi nekakfoj.. idem opet operirat koljeno i tako.. mislimda če to biti u 8 mj ili prije, ovisi kad dobim slobodno, jer ču radit po ljeti bla bla.. glupa praxa ... no ok.. a kvalifikacije su tam 9-10 mj. još neznaju tčno.. bit če u domu sportova.. pihh... u beču hum je bilo ok trener mi dao da idem na net :D hihihihihi, mislim on je platio račun ko.. klub časti hihih a baš je dobar :D .... samnom je bio i edan jakof... koi me trenira skupa sa trenerom, ajmo reč ko da mi je par. jer ono svi se s nekim bore tjekom treninga i to... tak da ja njega pokupila.. jer je on sad trenutno europski prvak! svaka mu čast ;) tako da učim od njega, i ono kombiniramo razne teknike bla bla bla no nema s njim prevelke zajebancije kaj se treninga tiče lol.. kad se očem odmorit, ne da mi smjad :( neg tjera aj aj još malo lalalala, i tak :D hum neznam kaj bi trebala još napisat.... stara neda da baš idem van šmrc.. zat ke se blizi kraj skoleske god, pa ko ono..ccc eh eh .... e a da.. zanimljifo mi... isla sam na natjecanje s visokom temperaturom.. kurila sam opako. eh iam zglob sjeban od prije... i koljeno, onda je bila tam jedna glupača... kooja je imala dosta informacija o mojoj borbi al se zaribala! i ja sam takođe znala da bu ona bila :D pa ja promjenila tehniku, i dodatno vjezbala koljeno, jer je mazga znala da iam sjeb koljeno od jene frendice, ha ha , al doro malo me šupila bilo je zvjezdica, no presli smo i to... a zglobek je bolio ko sam vrag.... nisam išla docu... bla bla, još uvjek je naotečen i buba kad kad... no u ringu sam stalno vidla zvjezdice kad sam lupala tom nogom.. eh mah inako t o sve sad i nije bitno, bitno da aj došla i iznad očekivanog.. hum dalje... frendici sad neki dan bio rođ... ošle u ankonu jedan birc na savkom .... tam mal popile piče.. pa sle van do kioska po bombice, pa unjele unutra i ko zadnje glupače... onak 2 po dve u wc i cugaj hihihihih, al nas supilo.... i tak počeli se smijat ko kreteni tam valjat od smjeha hihi no neke su morale domeka ccccc ( deca lol) i osalo nas sam troje.. i opet mi po bombice i tak to.. no nema veze . bla.. neda mi se više tipkat :D ajte pozz ljudi..