nakon nekog vremena... - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

utorak, 18.04.2006.

nakon nekog vremena...

Image Hosted by ImageShack.us

et, napisah post.. buuuu....pa krenimo....( s pisanjem nekim o nečemu) zadnjih nekoliko dana um bilo je ok.. u subotu sam bila na jednom tako rečeno kvalifikacijama za drzavno.. u domu sportova bilo je cool ali umorno.. ima debusa tam da je to za popizdit.. i kak sam ja bila več prije mal zblog zajeb mal mi bilo tesko lupat tom nogom, i ono kad sam isla light kontakt naprafit jedna zenska s kojom sam iala meč me tresnula laktom po tom zglobu tak da sam ptičice vidjela .. ehhh sad iam masnjak wee LOL no ok, glavno da sam si ja akupila dodatne bodove za djzafno iii tak blizi se usrani 29. kaj više reč... ond sam se bila naveče isla mal nacugat, pila sve do jutra LOL i tak... zaspala kad sam dosla istog trena.... a u nedjelju nak sam ke sam se digla glava poče derat ko kreten.. ono avč.. a navečer unedjelju a jaoo.. to je bilo komedija.. um naime doso je painkiller u zg , i tak se ja nasla s njim, tam bio i mario.. i some girl il tomislafa... fatevr.. i tak to.. bili u M-u malo um i to i ond osli.. no uglavnom, osli smo u baredo... i tam naručili neke za popit i tak to.. u međuvremenu je some osla domeka, ja jedna cura bila nak ( svi zurili praktički u mene) cccc pa ke ond .. mah.. i tak popila pivu i ond mari naručio litru i vodu( nie normalan) , um ajd i to se popilo mada na mene loše utječe vino ^^ sto su se kasnije uvjerili umm.. i tak je naručil još litru(vina)... i tak to... bilo je za crknut od smjeha i K tom nije mi dao da ja platim a ja glupača iala pare u novčaniku umjesto da stavla u đep i izkočila u blizini konobara hehe.. no ok sad... odemo mi iz bareda jer se ono več praktički zatvorio hehe.. i um osli mi prema mc donaldsu i tam se sjeli negdi na klupe um.... i mene trebuh bolio ko isus vrag i reko ajd idem ja pokusat iza afta zrigat se i guram ja ko glupača prste i to.. um mah.. ono um.. od kad sam gurala prstemi je bilo još više lošije a ne bolje.. nisam znala za sebe, pa me ofi pratili doma hihihih a faat je to bila komedija... bar se čem iam smijat ..... ehh :D uglavnom njeznam kaj da još napišem..umm... blog sad u zadnje vrjeme baš i nepišem, neda mi se baš a i neznam kaj da napišem, posto neam nikaj pametnog za reč , osim gluposti samo tak da.....ehh, neznam... uglavnom vi sam ostavite koment a jač navratit do was :D ..eh eh iii ajd neka pješmuljica za kraj ... :rolleyes

Sve je tiho, tišeý
Gavran neće više.
Ali mrtva sam ja.
"Tra la la"
Pjevam sada ja.

Iz visokog čela
raste suncokret viši.
Raste za te
iz mojih tabana
granitni gerber.

Prvo ugledam.
Tvoj osmijeh blag.
Onda tvoj lik.
Vidjeti ću više
nikad.

Noć je najhladnija
tik pred zoru.
Gledam u mrak.
Tražeći pokoru
svoju.