Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

ponedjeljak, 06.02.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

osjećam se nekako daleko od sviju, samotno i prazno.
Ta samoća nije takva da bih se ja osjećala nekako loše, jer bih u
protivnom potražila društvo i stvar bi bila riješena.
Naime, osjećam se kao da sam odijeljena debelim staklenim zidom od svijeta,
i kao da je taj zid nepremostiv.
osjećam se jako praznom i kao da visim nad nekom provalijom. divno zar ne?
neki me bog ulovio i nemogu se nikako izčupati iz toga, naime... sve izgleda normalnim..
sve je ok.. ali .. ne.. nije..nešto me muči, nepodnosljivo je, u zadnje vrijeme nit nemogu
normalno komunicirati s ljudima jer sam uvijek u nekom svom sjebanom svjetu,
i uvjek u nekim mutnim mislima.. osječam se sjebano.. niš mi se neda,glupo..
no to je valjda neka prolazna faza, ulovila me i to debelo.eh kad se pokusas srediti i nije tak lako,
i onda te svi napadnu koji je vrag s tobom a ti samo klimas glavom ljevo desno jer neznas sta bi reko,
sto ti je. a jebiga desava se...a pritisak se i dalje vrsi na tebe..ha kaj mog. bit ce bolje...