.BWAHAHAHAHAHHAHAHA.... - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

utorak, 03.01.2006.

.BWAHAHAHAHAHHAHAHA....

dosla mi inspiracija za pisanje hehe..... idem si napisat ednu pesmicu weeeee.. khm molim ako cete citat da ju procitate cijelu :D
pa ovako...

jutros sam ustala na ljevu nogu, da pijem vodu bome više nemogu , več 7 dana drzim djetu, zbog toga mrzim sve na svijetu

ma hajde dija nebudali pogledaj se sta ti fali .... manje djece više sexa nek se pije nek se exaaaaaaa

jer od noči crne pa do zore bijele najbolje su cure koje se vesele


jer od noči crne pa do zore bijele najljepše su cure koje se vesele

opet sam dobila od fraera nogu, gutam tablete neuzmam drogu meni je šoping jedini doping

moja je furka tulum i zurka , ja 9 zivota imam ko mačka , na dlanu mi linija sreče jako dugaka

nemoj dija sad biti u bedaku, tjeraj po svome i svoje jutraku

jer od noči crne pa do zore bijele najbolje su cure koje se vesele


jer od noči crne pa do zore bijele najljepše su cure koje se vesele

ajde dija slusaj sebe sad ce vam ja reči par rječi

neka je pjesme neka je piča neka je muskih i zenskih biča, nekase tjela u jedno spoje

neka se čase i djeca broje, ma kakve bjede ma kakva sranja, nevalja zena ako je tanja...

jer od noči crne pa do zore bijele najbolje su cure koje se vesele


jer od noči crne pa do zore bijele najljepše su cure koje se vesele!!!!!!!!!!

ajde ajde ma sve su sve su ustvari dobre... njet :))



toliko o mojoj inspiraciji LOL