.......weeeeeeee......... - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

utorak, 27.12.2005.

.......weeeeeeee.........

Image hosted by TinyPic.com

......sam bi spavala.... ovi dani su mi ubitačni.... neko je sjebano vrjeme pa valjda zato ..ah
na bozič sam cugala s frendicama.. bio je i shrek...al ni cugo.. eh:)... khm prespavale su kod mene i tak smo se naroljale iseee. aphm no doro .. ja se legla nisam više mogla gledat , i nakon nekog sam vremena zaspala, a prije toga sam rekla ak me neke treaju neka me probude,, i sve ok ja spvam i nak frendica me budi ( ja se tog ničeg nesjecam) da me neke pita... ja sam neke izfufljala na laj su pale na pod od smjeha i odmah sam zaspala.... one su bile na chatu , navile mjuzu do daske, a ja nisam opče reagirala na to .... ond znate koliko je sati...kad spavate a nejebe vas mjuza koja je navinuta do daske a zvučnik blizu glafe.. hoh, no doro ..... danas jemen i šrekcu 1 god i 6 mj weeeeeeeeeeeeeee... neki se pitaju kak mozemo biti tak dugo zajedno, al heba ga ..... to e ljubaf :) hehe.... i tak danas se napado snjeg, baš jebeno sam ke je steta kaj ni pa na božić.. bilo bi ljepse .. ke ne? :)).... tak sam nabacala snjeg na shreka da ej jadan cijeli bio bjel, ko snjegovič.. hehehe a jadnik.. :D..... khm i tak to.. hneda mi se više pisat :) bok!