.................................................. - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

četvrtak, 14.07.2005.

..................................................

Image hosted by TinyPic.com


....eh , fakat neam ideja ke da napisem u posticu...
.. no doro.. khm khm ....da...u subotu iam nastup iz trbušnog.. ici cem u zadar,, tam u neko kazaliste, ahah lol.. da..... bas me zanima kako cemo proc i kako ce sve to ispast i to...... khm shrekić je danas oso na more.. a nek mu ej sretno, khm nek uziva, kaj moš.... ja tek idem na more (valjda.. oko 1.8, nisam ziher jer moram na terapije) no doro, najdajmo se da budem.... i tako sad sam doma, e nocas nisam cijelu noc spavala, mozda nebudem ni ovu, pa ni onu i tak sve do subote...( ali to je pitanje još)...khm i tako... juce i danas mi same tuznave odnekud došle na listu neam ti pojima i to sam slusala, bok te skoro sam pukla, ne ne pukla sam... da.. ali me koliko toliko to proslo.... i tako... neznam ke da vise napisem.. sad idem uokolo ostavljat komentare ljudovima...ah.. ajde pozdraf svima.. pa pa :))