............ pjesme... - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

nedjelja, 26.06.2005.

............ pjesme...

..posto neam ideje kaj da pisem ovako normalan post, napisat cu par pjesama....
Image hosted by TinyPic.com

..........................................................................
Whatever you say
Whatever you do
Nothing will stop me
from loving you...
..........................................................................
previse je vina u nasim venama
previse ljubavi i strasti u nama
izgaramo i na kraju ostat ce tama...

jer ljubav je nasa kao bljesak meteora
obasjava horizonte sve do sinjeg mora
a zatim sutnja hladna i mracna zora
izgorjesmo u strasti osta nocna mora....


zato ljubav cekaj i ne daj da gori
ohladi je razumom pusti da je boli
jer bolje da se izlijeci vremenom i bolom
kroz trnje do zvijezda sa istinom golom
sve sto je lijepo kratko traje
pusti ljubav nek se sama daje...

uzvisena ljubav propada u tijelu
pusti nek te nosi uzvisenu cijelu
ne trci za njom kao za svojom sjenom
nek te obavije kao zale morskom pjenom....
..........................................................................
Kad se osetish podeljen izmedju jave i sna
i kad te ruka bola povuche do samog dna...
Zaviri kroz prozor srca, tamo cu biti ja
Moj osmeh sachuvan negde u kutku tvog secanja...

Kada ti poslednja neznost odluta s dlanova...
Kad shvatish neizvesnost svih svojih planova,
poslushaj muziku jutra al' ne misli puno na nas,
poslushaj jecaje vetra... na tren cesh chuti moj glas.

Kada ti slane kapi kishe skliznu niz obraze...
Kad samom sebi priznash sve svoje poraze...
Kad te samoca slomi i tuga ti u dushu krochi,
pogledaj u ogledalo sudbine i videcesh moje ochi.

Kad shvatish da je za sve daljine sveta potreban jedan korak...
Kad ti se zivot bez mene uchini bezvredan i gorak..
Skloni pauchinu zaborava sa nasheg neba u snu,
zatvori ochi, zaustavi vreme.. vidjet ces, bit cu tu.
.............................................................................
mjesecina kao da je dan
zrikci se cuju
zar je ovo san?

Ljubis me u vrat
osjecam tvoj dah...

miris pokosenog sijena
u tvojoj kosi
vjetar pjeva oluju nosi...

dok te ljubim
ja se gubim...

niz leda mi hladni znoj se slijeva
dok vjetar ljubavnu baladu pjeva....

Tvoji prsti u mojoj kosi
dok oluja kisu nosi...

u plamenu ljubavi
dok gore nam tijela
oluja dolazi
grmljavina sijeva...


ples na splavu

cijelu noc sam s njime plesala na splavu
ljubio je strastveno moju kosu plavu
oznojenih tijela ljubismo se strasno
u zanosu violina a bilo je kasno...

pijan sam od tvoga tijela
ne od pica i od jela
zelim da si moja zena
da si dio mojih gena....
.............................................................................
opet ces otici
ostavit me samu
pamtit cu tvoje stihove
njeznost i karmu...

povrijedit ces me namjerno
da osjetim bol
od ceznje lude
stavit ces na ranu sol...

zatim ces mi pisati
pisma duga
raskajan ko grjesnik
prije prijekog suda

suzama ces svojim natopiti pismo,
od tuge sto zajedno nismo,
tinta ce se po papiru od suza razliti
a ti ces patiti
a neces priznati...
................................................................................
I vristala bih kada te vidim...

Kada se sjetim poljubaca tvojih
koje sada utiskujes tko zna kome;
dali iz razloga istih kao meni tada...

Kada grlis neke kao mene nekada..
pitam...dali je pozuda istinita...
i koja je uostalom bila lazna...

Kada ljubav dajes...
kao srcu mome sto si davao...
ili si i te trzaje poklonio nekome...
....................................................................................
opet telefon suti i nijemo izgleda
a meni tako tvoj glas treba....
promuklo i njezno saputaj mi lazi
da me tvoje srce jos ludo trazi...

ja cu te slusati ko dijete majku
jer svaki covjek treba bajku...
zivot je suh,sirov i hladan
sa bajkom nisi tuzan ni jadan...

povjerovat cu magiji trenutka
da sam ti zena a ne lutka
i ne samo objekt pozude tvoje
ljubav bez mirisa ,okusa i boje...

sanjam te u bijelom kao pravog svata
a ja sva u crnom otvaram ti vrata
osjecam miris baruta i rata
uz vecernji otkucaj sata
odlazis u maglu sumrak se hvata...
.......................................................................................
sto je zivot doli ljubav?
bez ljubavi nisi budan
uspavan si sjetan i tuzan
izvor zivotu prijeko nuzan...

nema veze da li me vara?
zato ljubav ima cara
jer se za njega boris
i boga molis
nije bitno jer ga volis...

samo samouvjereni nisu ljubomorni
ne dozvoli da te ljubav umori
ljubavni su siroki drumovi
iskreno ljube -nesebicni umovi!
....................................................................................
i to bi bilo to od pjesama i evo par slika...

Image hosted by TinyPic.com
Image hosted by TinyPic.com