..... neam ti pojima... - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

četvrtak, 23.06.2005.

..... neam ti pojima...

Image hosted by TinyPic.com
..... bem ti zivot.... stalno me zove neka osoba brijem da ia oko 30-setak godina, bar po glasu i prica gluposti... ja nemogu vijerovat kaj je s tom osobom ali ta osoba zna skoro sve vezano uz mene... khm... neznam od kud toj osobi broj...... kaze da je iz zg, ma nerem vjerovat da ima tako tulavih ljudi ke sam zezaju , ko da neaju pametnija posla... kako sam sam se neki dan na tu osobu raspizdila.awwww...još sam da znam koje razbila bi mu pickku!!pa i ako je stariji od mene... bolstna je ta osoba bem joj.. no necu sad o njoj da se još neraspizdim.. khm.. dakle.... khm sad još malo cem ic na more i jedva cekam sam kaj nece biti neko potreban... mislim bit ce tamo drustva i sve je to ok..ali ono... necem iat po kom bljuvat.... mislim nitijedna osoba se nije htijela zauzet za to mijesto da ljujem po njemu ili njoj.. ubiti ia jedna osoba a to je shrek.. khm...al on ide u novalju a ja u senj tako da niš od toga... mozda putem ono pokupim nekog i zbljujem se na nekog brijem da bi me ta osoba supila ali doro nebi mi bio problem da to neko napravi .... mislim ipak cu biti pijana i da me sušpi recimo da nebi niš osjetila hehe.... ia u tom neke dorog... eh u kitu sad sam se sijtila da cem morat ic na terapije al doro nea beda,..... bi ce bolje..hehe...i khm ke da još napisem?....hmmmmmm, ah da... u sutra ili u subotu idem u kc.. idem se malo ispuhat plesajuci...
Image hosted by TinyPic.com
i malo si popit narafno:)) i skoro sam zaboravila da upoznat se s nekima iz kc... tj. s numbom...travom i nastyem.... mozda i još s nekima i tako...

eh skoro sam zaborafila rec da sam postala TETA!!!... kak fora khm..da... i tako mala je slatka bas je cute i rekoh da vam stavim njenu sliku hehe( mala ia moje oke) hehe
....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nije li mala preslatka?? bas je medena;)) khm i sad pozdraf svima...uzivajte:)