.....ah ta skola..... - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

petak, 17.06.2005.

.....ah ta skola.....

Image hosted by TinyPic.com



napokon je o ona gotova...... no ja se neoram previse buniti jer sam se drugog polugodista ispisala jer je bila glupa ..i ono pricali o hrani sve i svake da mi se zeludac dizo.. no doro niej to sad bitno.. bitno je to da su sad praznici i da ce sad biti ludovanja i ljencarenja do mile volje:))
jedva cekam da odem na to hebeno more da se lejpo zezam s frendovima, da se doro nacugam i rasplesem i tako to.... nadam se da nitko od vas nebu imo popravni i da ste doro prosli u skoli.... joj sad sam se sijetila jedne frendice koja je kad su praznici ode na more i bude tamo kojih 2 tjedna i onda se vrati u zg i streba!!! mislim ono... ponavlja sve kaj ej bilo u proslom razredu i kupi knjige za sljedecu i onda unaprijed to uci..pa nebi ja nea tog boga koji bi me natjero na to!! ta cura vam je inace streberica i malo tulava u glavu ono u pola 9 mora biti doma,tj dok se smraci jer joj je stari cajkan pa joj neda da bude malo duze vani da je nebi neko napo mislim ono..khm.. mah doro....stari joj je popizditis.. khm... katarina ak ovo citas sorry, ali stari ti je malo ono.... mah:)).... no da vise nisam na njoj vracam se na temu.. khm..pa sta jos o tom reci..da je glupa i ponekad korisna upoznas nove ljude i to.... khm.. sta još?......a neznam uzivajte mi svi preko praznike, barite se.. napijte se i tako:)) I NEMOJTE BITI POPUT OVE CURE KOJA UCI PREKO PRAZNIKA TO VAM NIJE DORO JER CE VAM MOZAK PUKNUTI OD TOLIKO INFORMACIJA!! hehe.ah... toliko o tome... neznam ke da vise napisem pa ....pozdraf:))


Image hosted by TinyPic.com