...još samo...... - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

nedjelja, 12.06.2005.

...još samo......

jos cu samo napisat nekoliko meni super pijesama....

[Minea-ako ovo je kraj..]

Ako ovo je kraj, ako umro je sjaj
Ne daj da nam drugi sude
Jutrom pocinje dan, sada vidim sad znam
Nisu sretni koji ljube

Bezimena mi je ova zima
Ja nemam ono sto sad druga ima,
Pa hodam bez tebe, a
zivim za tebe

Ako ovo je kraj, ako umro je sjaj
Ne daj da nam drugi sude
Jutrom pocinje dan, sada vidim sad znam
Nisu sretni koji ljube

Otkinulo mi se srce luta,
A nitko neće da ga digne s puta
Pa hodam bez tebe
Al, zivim za tebe

Ako ovo je kraj, ako umro je sjaj
Ne daj da nam drugi sude
Jutrom pocinje dan, sada vidim sad znam
Nisu sretni koji ljube

Ova grana sada raste sama,
Jer zadnji list je pao toga dana
Ja hodam bez tebe
Ja zivim za tebe

Ako ovo je kraj, ako umro je sjaj
Ne daj da nam drugi sude
Jutrom pocinje dan, sada vidim sad znam
Nisu sretni koji ljube

Image hosted by TinyPic.com



[lana-odlazis ]

Moj je poraz
vrijedan kao pobjeda,
bolje i propala ljubav
nego nijedna

i spusti karte na stol
jer ja sam spremna,
i meni jasno je
niceg vise nema

Ref:
Odlazis,
ja znam da sutra odlazis,
i ako vec me ne volis,
obrisi suze ove
srusio si zadnje moje snove

Da li znas
da zauvijek mi pripadas,
jer ti si bio moje
prvo svitanje u dvoje,
nosit cu te ispod koze svoje

I spusti zastore
i ugasi svijece,
jer ova noc
meni nikad proci nece,
zavedi me pogledom,
rastopi me dodirom

ucini nocas da
zaplacem od srece,
jednom za kraj
sebe mi daj

Moj je poraz
vrijedan kao pobjeda,
i na mom prozoru
nije bijela zastava

Jer mi smo imali
ono sto je sveto,
i nismo trajali
samo jedno ljeto

Refren:
Odlazis,
ja znam da sutra odlazis,
i ako vec me ne volis,
obriši suze ove,
srusio si zadnje moje snove

Da li znas
da zauvijek mi pripadas,
jer ti si bio moje
prvo svitanje u dvoje,
nosit cu te ispod koze svoje

bar jednom, bar jednom...

[tajci-moj mali je opasan..]


Moj mali je opasan
al tako je drag
on je nemiran i nestrasan
kao crni vrag

Jedna ruka, druga ruka
ispod haljine
e moj mali tako ne ide

Ref. 2x
Moj mali je opasan
kada je mjesec mlad
moj mali je opasan
kada krene u grad

On nosi jaknu sa nitnama
i pije pivo bez pjene
on nosi tugu u ocima
a voli samo mene

Volim ga dirati
i maziti i ljubiti
i svi mi kazu
glavu cu izgubiti

Moj mali je opasan
kada je mjesec mlad
moj mali je opasan
a tako mi je drag

Ref.

Volim ga dirati
i maziti i ljubiti
i svi mi kazu
glavu cu izgubiti

Image hosted by TinyPic.com

.....evo to bo bilo to od tih pijesama i tih brija...... ostalo sve cu pisat normalno postove kao i prije:))...pozdraf....:)