....... samo za tvoje oci.... - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

subota, 11.06.2005.

....... samo za tvoje oci....

Image hosted by TinyPic.com


...ja te nocas vidim prvi puta ,a poznam te skoro zivot cijeli... jer te sanjam od kad znam za sebe...
a sada nas par koraka dijeli...pogled tvoj me skida a ja nocas ko da nemam stida.....
pogled tvoj me pali, mi smo odmah jednoo drgo prepoznali..


samo zate i tvoje oci plesala bi cijele noci..
samo zate i tvoje oci i u nebo ja cu poci...
samo zate i tvoje oci plesala bi cijele noci..
samo zate i tvoje oci i u nebo ja cu poci...

Image hosted by TinyPic.com

..... povedi me sad negdje daleko, gdje se pjeva samo pijesme stare i i vino se pije kao mljeko...
... a glavno su oruzje i karte...
...pogled tvoj me skda a ja nocas ko da nemam stida...
..pogled tvoj me pali...mi smo odmah jedno drugo..prepoznali...

samo zate i tvoje oci plesala bi cijele noci..
samo zate i tvoje oci i u nebo ja cu poci...
samo zate i tvoje oci plesala bi cijele noci..
samo zate i tvoje oci i u nebo ja cu poci...

...pogled tvoj me skda a ja nocas ko da nemam stida...
..pogled tvoj me pali...mi smo odmah jedno drugo..prepoznali...

Image hosted by TinyPic.com

samo zate i tvoje oci plesala bi cijele noci..
samo zate i tvoje oci i u nebo ja cu poci...
samo zate i tvoje oci plesala bi cijele noci..
samo zate i tvoje oci i u nebo ja cu poci...

khm..ovu sam pijesmu napisala jer mi je jebena.. hkm, vama sam jos fali da cujete cijelu pijemu..tj.glazbu...jebenooo:)).... a i dodatak ovo je jednoj osobi posveceno...:))




Image hosted by TinyPic.com