....... hebeni petak 13....... - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

subota, 14.05.2005.

....... hebeni petak 13.......

Image hosted by TinyPic.com


........ u pocetku dana nisam ni znala da je petak 13.... lol koja sramota ? ah sta ces tako ti je to kad si doma i nejdes u skolu i tako neznas koji je dan.. eh.... juce negdje oko 6 su dosle frendice po mene da idemo van , na dec..... ja sam se brzo spremila i osle, gore nam je bilo malo dosadno ali smo se zato dobro nalile....na dec je doso shrek praviti nam drustvo i tako.. doso je sa skuterom, pa smo se mi isli voziti, i bilo je u pocetku ok sve dok skuter nije stao na semaforu......zalila mu se svijecica, oni koji imaju skuter ili motor znat ce sta je bilo..:)) i tako pokusali smo ga paliti ali nije islo.... i sve do tada ja nisam znala da je petak 13... rekli smo da vise nikad nebumo isli u voznju skuterom na taj dan..... ubiti i ja sam malo kriva kaj se to desilo.... khm.. zbog.... bila sam pijana i ba mi se vozilo neznam koji mi je doso ali mi je shrek dao da ga vozim i tako sam se zajebavala na skuteru(stisnula gas do kraja i povremeno kocila) lol to sam radila iz zajebancije... mada nisam smijela... i tako smo mi gurali skuter od negdje skoro pocetka zelenog vala( nisam bas ziher jer sam bila pijana tako da se tocno nesjecam mijesta) sve do crnomerca, ugh, doro nisam ga ja gurala al sam se nadodala...heheh da a morali smo ga gurati zato kaj nismo mogli ošarafiti svijecicu jer su glupani u servisu malo prejako stegnuli , ah budale..... ja sam nakon tog osla tamvajem do frendice. tamo smo se također opijavale ko neznam ti kaj ne:) ta magdalena kod koje sam bila se izrigala po tepihu a klaudija trcala na wc da riga, klaudija je tako smijesmno rigala da smo mi pucale od smijeha... malo smo plesale zajebavale se i proljevale alkohol po podu jer vise nismo case mogle drzati... nekoliko sati kasnije magdalena i klaudija su u isto vrijeme isle rigat, trebali ste ih samo cuti..ahahaha,a kaj je najbolje one su rigale ko mazge a ja ne.. ahahaha ah eto bar nekaj:)) nisam isprobala tu vece kako je to rigat( ispricavam se sto pisem o riganju ali eto).... nakon toga ja vise nisam mogla stajati na nogama pa sam se isla lec i nakon nekoliko minuta su one zamnom, ja i klaudija smo pokusavale spavati dok nas je magdalena uzasno napadala time da se pocela smijati ko vijestica i sakat po nama.. uzas:)) no nekako se smirila...... oko pola 3 sam se digla i isla na wc kad sam magdalenu ugledala kakako spava u kupaoni pocela sam se smijati ko ludaca... ahahahah, kasnije sam ju probudila da ode spavat na krevet ali je to teska ljencina morala sam ju dizat..lol ali se u svemu je bilo ok.....:)) samo je moglo biti bolje ali sta ces.... ipak je to bio PETAK 13.!!!!!!