khm.. i tako ti to ide..... - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

ponedjeljak, 09.05.2005.

khm.. i tako ti to ide.....

Image Hosted by ImageShack.us

sve je shebano... cijelo vrijeme sam bolesna da popizdis..... sadmi je u skoli pocela razrednica srat kao da joj nisam dala ispricnice, a dala sam joj samo kaj ih nije koza stavila u imenik...i atko poslat ce komisji kao da idem na razdredni ili da ce me izbaciti iz skole.. kaj ja mogu ako sam bolesna kaj trebam tamo slusat njih dok melju ovako me glava boli od njih bi jos jace.. ono... bila sam kod doca dao mi ispricnicu s danasnjim danom i nije napiso koji datum reko je da si sama napisem datum ali kao nemogu bas cijeli tijedan biti doma da me nebi izbacili iz skole...... tako me grlo boli, riga mi se.. iam temperaturu.. juce sam iala 40... koji sok:)) ali sam je nekako uspiejla spustiti...bas mi je ono super.. biti bolesna milsim ono .. dosadno mi je... neznam kud bi sama sa sobom cijelo se vrijeme jebeno gnjavim, gledam tv a na njemu nista... dosadjujem se na chatu... pizdim.. uf.. hebem ti zivot.... neznam zasto ali jednostavnoje neobjasnjivo ali mi nekako fali skola i frendovi ( naravno profesori nedolaz u obzir)..... ah ta skolska zajebancija... uf..ah nista ono sad idem ća.. jer je doso jedan majstor da mi slozi ormar, rekoh bit ce pospremanja..ai ok..pa ono idem mu pomoc...:) ah cujemo se.... pozdraf svima...:)