. . . . . . dosadan zivot . . . . . - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

utorak, 26.04.2005.

. . . . . . dosadan zivot . . . . .

vise neznam ke da radim, sve pomalo mi je dosadno............stalno sam doma nejde mi se van, ni u skolu... uglavnom neznam ke bi sama sa sobom.. sad mi je doslo da pisem blog inace mi se bas i nebi dalo.. juce sam malo popila nesto s frendicama, dosle su do mene poslije skole i tako.......malo smo pricale i zezale se.. osjecala sam se uzasno.... svi imaju neku zanimaciju a ja neam jer sam ljena....do'ro.. ono znam otic na trenin tek tako da svoj bijes prema svijetu izbacim iz sebe...neznam na koji nacin ali mi dolazi da jednostavno budem u depri ,ali kaj ej najbolje i nema nekog razloga koji bi trebo tako jako utjecat na depru...... u jednom pogledu sve je divno bajno ali kad malo bolje pogledam bas i nije.....sve je katastrofa s mog pogleda...... stalno mi se neke cudne misli vrte glavom ali nadam s da ce to proc.... brijem da ce mi trebat psihic.ahahahhahhahahahha, naravno šalim se.... ah neznam fakat ke da radim u zadnje vrijeme, svi mi polako idu na jetra i dosadni su mi ali nisu oni za to krivi, sve je bit u mojoj glavi, sva sam iskompleksirana.. neznam koji mi je kurac ali sad mi je dosla i ta faza...stalno visim na iskon chatu, tek toliko..... kad neznam ke da radim, tj neam pametnija posla( ajme koliko cu to jos ponoviti)......a i od chata se nemre niš ocekivati osim dosade.....eh toliko o tom neda mi se vise pisati, tj neznam vise kaj da napisem..pa ono.. cujemo se vec.. nekad ..kad mi se bude dalo pisat blog..... pa uzivajte, nadam se da je vama bolje neg meni:))bye:)