i tako to . . . . - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

srijeda, 20.04.2005.

i tako to . . . .

danas mi ej bila tako hebena dosada....dobro nije cijeli dan ali ok:))..... navece kada sam isla negdje sa starim... je bio onaj glupi mato na netu.tj na iskonu i proco gluposti kako ja njaga volim i te brije, naravno aj tada nisam bila tamo tako da je prico razne gluposti koje nisu ni priblizno istini....naime buraz i ivan su mi rekli kaj je srao i tako sam se razljutila na tog malog gada da to nije bilo moguce ugh..... i posla sam mu poruku ali nije bitno kaj je pisalo u njoj ali evo ukratko je pisalo da me pusti na mirui da ga nevolim vec da volim nekog drugog i da nesere... to je ukratko:))... i tako kada sam dosla doma njega naravno vise nije bilo na iskonu a da je bio jebekle bi mu tamo mamicu....onda sam malo ivana tako zezala da ce covijek na smrt upasio( tako on kaze ,neznam ja) ali ok skuzio je da se zezam,tj nije skuzio vec sam mu ja rekla:))...ah.. sta ces to ti je teko kad volis druge zezati i muciti ih...........jadni oni ljudi koji se durze samnom...ahahaha....ah da....sutra moram u skolu jojj kako mi se neda...ali sta ces moras. ubiti ja nista nemoram..ahahahhaha (to kaj ne) ali ipak budem isla u skolu ....bolje to neg se doma dosadjivat:)) i tako.... sad idem spavat......pa se cujemo jos.......p.s.IVAN SORRY!!!! sorry kaj sam ti nanjela tu dusevnu bol............ahahah ali moram priznat da sam se dobro ismijala:)) ah . toliko o tom...a sad grem....... bay bay..:))