svasta. . . . . . . . . - Poremechena iLi Ipak Ne? - Blog.hr

Poremechena iLi Ipak Ne?

nedjelja, 17.04.2005.

svasta. . . . . . . . .

ah u petak sam isla vaditi krv.... zena mi je 4 one duge epruvete krvi izsisala.... nije normala, ruka me kasnije malo bolila a i to nije nista ...... onda kasnije
su mi osli starci u kc, ja nisam isla jer mi se nije dalo:))...... tako da sam sama od petka..... jucer i danas sam se fino nasmijala nekom... hehehe ali necu o tome:)) barem mi nije bilo dosadno......eh.... nisam spavala cijelu noc nije mi se dalo malo sam pospremala stan(dosla mi i ta faza) neki ce misliti da sam bolesna (oni koji me znaju) jer nepospremam bas nesto:) samo onako povrsno...... tako da je moja sobi bila urednija no inace:)) ujutro sam se jebeno dosadjivala nisaam znala kaj bi sama sa sobom....ali..... kasnije mi nije bilo dosadno..ahaaha........danas sam se tako ismijala nekome da to nije normalno cudim se kaj me vilice nebole od toliko smijeha i trbuh da:)).......... no bit ce bolje .. jednom.... bas mi je dosadno i sad i dosade pisem ovaj post, to mi je ajde recimo jedina zanimljivost za sad...... sutra mi staci dolaze ali tek popodne...... ja nejdem u skolu jer idem kod doktora da vidi kakvi su nalazi krvi i tako.... reko blago meni nejdem u skolu:))..... sutra i prekosutra sam doma..... nejdem na praksu.. kao sto neki znaju ostala sam bez prakse jer meni ljenoj se nije dalo ic.... tako da trebam nac novu ali sve u svemu sve ce doci na svoje mjesto kad tad:)) eh sad mi je dosta pisanja..... ako mi kasnije nekaj jos padne na pamet ili se neceg sjetim onda cu napisat... do tada...... bay.......