Ljubomora tekst - Pravi datiranje

petak , 28.12.2018.










Click here: Ljubomora tekst






Kada smo zajedno u društvu ona je sa svima, najmanje sa menom. Partner je inace mirniji,hladniji,nije posesivan,a ja sam hiperaktivna,temperametna,sa afinitetom ka emocijama ljutnje i bijesa,koje nekad granice sa agresivnoscu. Uzmite za primer bilo koji par vezan na taj način — mislima i osećanjima međusobno zavisan, lišen zanimanja ili želje za nešto ili nekog van njihove veze — pa se zapitajte da li ta veza može da izbegne da, tokom vremena, ne postane puna mržnje i za taj par nepodnošljiva. Smatram da ako mora da me tako proverava da onda ona i nije za mene a tako se i ispostavilo.



ljubomora tekst

Ja sam prekinula poslije zadnjeg dogadjaja vezu sa njim, ali on nikako da me ostavi na miru non stop me zove pise poruke dolazi mi na posao kaze kako ne moze bez mene da sve to radi zato sto me voli da ne mogu sad da ga ostavim kad je on toliko godina izgubio sa mnom i tako sve isto. Takodje i kada sretnem bivseg decka pozelim da sam opet u vezi sa njim. Inače mi nikada nije falilo samopuzdanja niti sam nezadovoljna sobom, tako da zaista ne znam šta se desilo. Ipak, moj problem je krenuo zajedno sa nama.



ljubomora tekst

- Decko me je ostavio prije nesto vise od mjesec dana.



ljubomora tekst

Augustin Ljubomora je razumna i odlika je razumnih ljudi, dok je zavist primitivna i odlika primitivnih ljudi, zato što jedan čovjek želi da stekne dobre stvari za sebe kroz ljubomoru, dok drugi ne želi da dozvoli da njegov komšija ima dobre stvari zbog zavisti. Aristotel Kompetentna i samopouzdana osoba nije sposobna da bude ljubomorna u bilo čemu. Ljubomora je očiti simptom neurotične sigurnosti. Robert Heinlein Ljubomorni ljudi su problematični za druge, ali muka za same sebe. William Penn Ne gubite vrijeme na ljubomoru. Nekada ste naprijed, a nekada nazad. Mary Schmich Ljubomora je mentalni rak. Forbes Za ljubomoru nema ništa strašnije od smijeha. Francoise Sagan Nikada nemojte podcijeniti moć ljubomore i moć zavisti da unište. Nikada to nemojte podcijeniti. Oliver Stone Ljubomora je, prema onome što ja mislim, najgora od svih grešaka, jer ona od obije strane čini žrtve. Gene Tierney U ljubomori ima više samoljublja nego ljubavi. Francios de La Rochefoucauld Ljubomora je način iskazivanja počasti genijima od strane mediokriteta. Fulton Sheen I kada bi bio mjesec, još uvijek bi bio ljubomoran na zvijezde. Gary Allan Ljubomorni su posjednuti od ludih đavola i tupih duhova u isto vrijeme. Johann Kaspar Levater Ljubomora je sva zabava za koju mislite da je oni imaju. Erika Jong Nije ljubav ta koja je slijepa, nego ljubomora. Lawrence Durrell Ljubomora nije ništa drugo nego osjećati se usamljeno naspram nasmiješenih neprijatelja. Elizabeth Bowen Ljubomora je strah od poređenja. Max Frisch Ljubomora je pseći lavež koji privlači lopove. Karl Kraus Ljubomora - taj zmaj koji ubija ljubav pod opravdanjem da je pokušava zadržati u životu. Havelock Ellis Kao i mržnja, ljubomora je zabranjena prema životnim zakonima, zato što je u osnovi destruktivna. Alexis Carrel Zaljubljenik, izdan čovjek i ljubomoran čovjek mirišu isto. Sidione Gabrielle Colette Više ljudi umre od ljubomore nego od raka. Joseph Kennedy Kao što željezo bude pojedeno od rđe, isto tako i ljubomoran čovjek bude pojeden od svoje strasti. Antisten Ljubomoran čovjek ne umire jednom, nego onoliko puta koliko onaj kome zavidi stekne aplauza. Baltasar Gracian Glad, osveta i nespavanje su slabi neprijatelji. Jedino smrt može zatvoriti ljubomorne oči. William Wycherley Ljubomora je kravata koja steže, i steže, i steže...



JANA - LJUBOMORNA SAM - (AUDIO 2017)
I otkrijem ja mnogo njih ,on se dopisivao sa mnogo devojaka,ne birajuci udate ili ne. On je dosta stariji od mene. Naravno da nisam htela da podjem, valjda je on taj koji se pita. Ako neko postoji ko je prevazisao ovo na neki nacin,ako neko ima savet…neka mi pomogne…hvala puno…!! Posle par dana kao da se nista nije desilo. I ona je upravo to sto ste rekli ucjena,kaznjavanje i psihicko i fizicko, pretnje, omalozavanje i ponizenje. Cesto prica samnom, vise puta dnevno ako se vremenski uklopimo i zbog posla, slusa me, govori mi lepe stvari…. Kad sam digla frku bilo je da sam ja ljubomorna da sam nesigurna u sebe, blokirao me je na Facebook, otvara sigurne prozore, non stop menja prozore kad ja priđem itd. U glavnoj ulozi su gradonačelnik i njegova supruga sa svojom decom kojima je kriva profesorka u školi što nisu najbolji đaci. Ali se setím da to ne bih mogla jer ipak osecam nesto prema sadasnjem decku. Odmah da napomenem da nas brak nije bio idealan i da smo radili neke gluposti oko kojih smo se slozili i priznali, obecali da se to nece vise desavati. Da stvar bude gora njen otac je jedan nerazuman covek koji samo zeli da je udomi i non-stop ispituje kad ce svadba.

[Mali oglasi sarajevo|Larin Corporation Mobile Engine Testing Stations METS-1|Maca diskrecija sex video]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.