< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

About us and some pictures

Bobe:basist i suvokal Prisonersa(kad bi se lagalo)
voli:spavat, basove, gameboy i bit s Vjekon
ne voli:kad ne može vani, umišljene i gayewe

Vjeko:gitarist i suvokal Prisonersa(kad bi se lagalo)
voli:PSP, električne gitare, nemirnu muziku i bit s Bobon
ne voli:gayewe, dvolične i kad mu ne daju vanka

Ostali blogovi

JURE
KIKE
BANDA 45
FRANKO
KATE
FRANKOVA SESTRA
MULYCA
DEBILI
PETRA
MRAK66
SHEWAC
HOOLIGANKA

srijeda, 23.04.2008.

Život-ovaj put mi je dobar

Dragi moji!!!!!!!Fala van svima na dvista sedandeset komentara iz prošlog posta.bangbangU četvrtak nisan mora ništa učit, ali jebem ti naša se problem.Bia mi je odgođen sat gitare.Danas iden na gitaru posli škole.Jupiiii!!!U petak nisan mora pisat finalni test iz njemčkog jer san ima tri petice i jednu četvorku pa san iša doma.pjevapjevapjevaSubotu i nedilju dan igra rukomet i naravno baca boce na školu da ucjenjujen Liju i vera se na školu i učia povjest.thumbupthumbupU ponediljak san prebrzo trča na tjelesnom i na oba dva trčanja bia san drugi.Priko tehničkog i hrvatskog san ima mali rat s papirićima i nastavnici nisu to primjetili.zubozubozuboU utorak nisan bia na pola trećeg, četvrti i pola petogog sata zato jer me kajiš pritega pa me zabolia drob i dogodilo se nešto gadno priko četvrtog sata kad ja nisan bia.Naime jedna iz mog razreda kad je ispitivalo počela je rigat krv.Jadna.crycrycryMa za šećer na kraju ewo dobra vijest.U sljedeći petak iden u ortodonta i svratit ću u music shopa u koteksu kupit četverožičanu bas gitaru.smijehsmijehsmijehdragi moji to bi bilo sve od mene.Ostawite komentare, a sad vozdra.
Vaš urednik Bobesmokin
P.S. evo jedna slika od bas gitare

- 11:52 - Komentari (145) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.