siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sad me ima/sad me nema









Opis bloga

ljubav škola...društvo...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

moks
tiks...my...sister...

*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss**Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.........*Kiss*

........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*

Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 15.01.2007.

pa di steeee???

Ej ljudi….ev i mene u svjet bloga…
Ja sam vam jedna cura…kad je kome ime bilo važno???
Imam 12 godina… i živim… negdje na ovom svijetu…
Po horoskopu sam bik…
Ovo mi je prvi blog…po redu…a u svijet bloga dovele me sestra i moja amigica….pa im fala!
Danas se ja našla ovog, a počinje škola…a jeb ga reko. Moraću sestru moljakat da mi nekad dadne malo na kompjuteru da budem…
Ja ostavla onog gada nije mu trebalo drugo…nije zaslužio ni hranu a kamo l da naka cmelji za njim.
Adrijana moja naj frendica mi otišla jer i ona mora uškolu. I meni dosadno.
Imate mi šta za reć…savjetovat il šta ostavite mi komentar…

Vrlo rado ću vam odgovoriti…

Ma sve vas ja volim!!!

Vaša ja!

ix
b

- 16:07 - Izjasni se... (0)- Ako baš hoćeš...- Na vrh...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.