pookapookapookapookapooka

subota, 30.04.2005.

forward

Vrijeme je za novi dan. Vrijeme je za nova iskustva. Vrijeme je za
nove spoznaje. Vrijeme je za nove neraskidivo povezane
emocionalno-racionalne zaključke. Vrijeme je da pohrlim u promjene
onoga što mi ne odgovara ili da se odam ravnodušnosti, abortiranoj emociji
očekivanja. Svijet mi se otvara plavetnilom neba i nezamislivošću sunca. Život nikad
ne gubi, ni u jednom trenutku svog postojanja, život nema osjećaj za dužnost,
a milost mu nikad nije bila osobina.
Iza mene neće ostati ništa, sve će nestati, kao da me nikad nije ni bilo.
Čovjek je nastao od majmuna. Čovjek je čista energija. Čovjek je
stvoren prema božjem liku. Čovjek je mobilni spremnik izmeta. Čovjek je
manipulator kemije svog mozga. Čovjek je važan faktor u ustavnom pravu.
Bi li bilo razlike da nije bio Mercedes. Nisam baš siguran da je bio baš Mercedes.
Kakve razlike? Mogao je biti PROM-1. Mogla je biti boca konjaka. Mogao je biti
neki potpis. Razlika je pojavni oblik svega. Osim samo jedne stvari. Ljubavi.
A Ljubav je iskorak iz lanca odštete, kaže Žižek, užasna snaga poništenja samog sebe.
Bog je mrtav. Konačno. Mrtav kao pojam. Jalov i ništavan. Suze nekog ko ne
može pobjeći iz svoga tijela koje polako odbrojava do autodestrukcije.
Neoprostive laži... alkohol. Karmički horoskop za 200 kuna. LSD. Netolerantni
zahtjevi za tolerancijom. Stari dan... daleki, isprekidani odjek prošlosti.
Znam ga kad tu i tamo proviri. Paluca jezikom podsjećajući na svoju nekadašnju
moć. Kasno je. Nikad više njegova crna krv neće zauzimati prostor unutar mene.
Nema pregovora, nema kompromisa. Nemam nimalo iluzija da tamo ne idem sam.
Vrijeme je za novi dan. Ako nisam umro jutros, nemam alternativu.

- 08:16 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>