pookapookapookapookapooka

srijeda, 27.04.2005.

Pretjerao zbog đuveća

Mene stalno optužuju da pretjerujem. Evo, baš sam neki dan
rekao kako sam skuhao đuveć, a oni da opet pretjerujem.
Pa im ja kažem kako imam dokaze, to jest, sam đuveć kod sebe
kući i to mnogo njega, a oni da sad pretjerujem sa nepovjerenjem.
A onda kažem kako je tako svaki put kad ja nešto kažem, a
oni će na to kako sad stvarno pretjerujem sa generaliziranjem.
Onda ih ja upitam da se prisjete nekog puta kad me nisu optužili
za pretjerivanje, a oni mi na to jednoglasno odgovore kako pretjerujem
sa tim pozivanjem na prošlost i da se malo trgnem jer će mi život
proletit u pretjerivanju. Pa ja prošetam malo da se ohladim i vratim se pa
ih pozovem kod sebe na đuveć. Oni će na to da sam pretjerano nametljiv.
Ja sam onda tužno nadodao da će moja sestra Biserka biti tužna jer se
baš oznojila dok je postavljala stol na što su se ono zamislili i rekli
da valjda ne bi pretjerivao kad mi je najbliža rodbina u pitanju i da
će baš poći provjeriti je li se stvarno oznojila. Biserka je uvijek bila
oznojna jer je muž stalno spopadao. Kad su svi došli, ja sam Biserki
rekao da ih ponudi đuvećem. I stvarno, đuveća je bilo poprilično malo
po glavi i onda su me svi u glas optužili da pretjerujem, a pošto sam im
dao i rakije, rekli su i da bi bilo konačno vrijeme da batinama to izbiju
iz mene. Kad sam rekao da je već kasno jer da mišomor djeluje brzo, neki
su rekli da opet pretjerujem i da mi jebu majku, a drugi su šutali i gledali se
međusobno. Žao mi malo tih drugih, jer im se đuveć baš bio svidio pa su
ga brzo pojeli, baš mi sad nekako žao... stvarno... nije da pretjerujem.

- 16:27 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>