pookapookapookapookapooka

utorak, 11.01.2005.

dream

Sanjao sam je. Bila je sestra jedne slikarice koja inače nema sestru. Tata joj je bio australski ambasador u SFRJ-u.( pomogao sam prijatelju kod kojeg su bili smješteni on i žena da im prenese kufere, pričao sam sa ambasadorom i u nedostatku tema spomenuo problem sa zečevima u Australiji. on mi je diplomatski odgovorio: Yes, but you know, one can have bigger problem than rabbits. onda se smiješio dok sam se ja smijao i smijao). Mama joj je bila vlasnica autoškole kojoj su zasuzile oči kad je ukopčala ko sam i rekla je: Sinko, bila sam ti doma kad si se rodio. Nju sam osvojio u hipu. Bili smo drogirani i sve sam joj objasnio. I rekla je: Uh, stvarno traje i traje... ja sam pomislio: Konačno neko, jebo ih alkohol... onda smo upali u neki hotel, pravili se da smo gosti dok sam ja jeo nevjerojatne količine hrane. Išli smo kroz dio grada koji su srušili i napravili park. Mama i tata su joj se smijali mojim šalama. Ja bi odma zaboravljao što sam pričao i znao sam samo da ih moram i dalje nasmijavati da ne primjete da smo drogirani. Zabunom smo pomiješali mobitele. Znao sam da je moja. I bilo je još toliko toga što samo u san može stati.

- 10:20 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>