pookapookapookapookapooka

nedjelja, 09.01.2005.

dream

Ne kuni me, ne ruži, me maaaajkoooo, sveeeee što imam za nju dadoh, maaaaajkoooo.... Luis. Ne Armstrong, nego onaj debeli, čelavi, s bradicom što je prije rata pjevao obučen u nekakav sari-togu-neznamšto od svjetlucave debele svile, kako se već zove taj materijal. Moja stara ga je obožavala. I čuo sam jučer nečiju obradu te stvari dok sam kupovao red bul, neke mega kilokalorije bilo čega i lažne Levis (Livis) jeans traperice (108 kn) u Kerumu. Red bull mi je trebao jer sam se lagano otrovo ugljik monoksidom dok sam pilao nešto s nečim s čim se to ne pila pa je dimilo i dimilo. Elem.
Istina, mama moja draga. Navodno u središtu naše galaksije ima jedna crna rupa oko koje sve rotira i u toj cikloni milijardi sunaca sve teži ka tome središtu, sve je na putu prema neodoljivoj njoj. Tako je i u svijetu zaljubljenog čovjeka.
Uh, digresija... kad ono kažu: ako ubiješ jednog čovjeka, ubio si cijeli svijet... to znači da si ugasio svijetlo u jednom svemiru koji je polako godinama sklapan od svog pokojnog stvoritelja i koji nije postojao nigdje drugdje nego u njegovoj glavi.
Uh, digresija... čuo sam ratnu priču o nekom zarobljeniku koji je zapovjedniku moga prijatelja rekao u čudu: Nećeš me valjda sad ubiti? Ovaj je rekao: Jebiga, rat je. Pa je izvadio pištolj i probušio mu glavu. Nazad na romantiku.
U svijetu zaljubljenog čovjeka sve se vrti oko voljene. Ne prođe ni 5 minuta, a da misao ne krene prema svome trenutnom, neodoljivo privlačnom centru svijeta. Ona je svugdje. Ona upada k'o SWAT team u svaki razgovor i otima svog zaljubljenika, koji na trenutak zanijemi u društvu pa kad ga opet pusti, on nastavi razgovor sa: Ko? Što? Kako? ili sa pomirljivim: Jes, jes kompromisom jer je više navikao na stalne random-prepade svoje voljene. Ona caruje mislima zaljubljenog dok on čeka da zaspe, čeka i čeka, dok ona pleše razuzdano po bespogovorno prepuštenoj i potpuno podatnoj mašti. Ona je među prvim mislima ujutro, ili se direktno nastavlja na san tako da je, u svakom trenutku dana, ona u kontrolnoj sobi, svira bezbrižno po sklopkama i tastaturama zaljubljene duše.
Ona je najsjajnija od svih projekcija, ona je daleko stvarnija od svih refleksija. Ona je stvorenje, ona je kreacija. A njeno ime je tek daleka jeka njenog mirisa.

- 17:53 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>