pookapookapookapookapooka

petak, 31.12.2004.

gimmie, gimmie, gimmie...I need some more...

Ma fuck... volio bih da imam vremeplov pa da pođem na dvor Luja XIV sa trideset kutija Summameda. Pa da ih zamjenim za pola Francuske. Jebote, liječim gonoreju u jedan dan. Samo bi donosili zlato i bacali mi pod noge. Kad bi im izliječio upaljene korjene trulih zubnih patrljaka koje se ne može iščupati. Bio bih bog, a ne mudrac ili PR manager Allmighty inc.-a. A danas pođete u doktora i dobijete besplatno svu tu moju hipotetičku moć. Koju ni Kralj Sunca nije mogao imati. Ali on je još uvijek Kralj iz udžbenika, a vi ste jadni obični Obični. To što je njemu smrdilo iz usta na metar jer nije imao kalodonta isto nije bitno. A nije imao ni wc, ni wc papir. Gotovo je sigurno imao i uši (vaške). I gliste, i trihinelozu, i trakavice. Kralj Sunca. Veličanstveno. Amo malo bliže. Televizija. Ranih 60-ih. Wow! Statusni sibol. Imali su je Tito i Bakarić. Pa televizija u boji. Pa VCR. Pa CD player. I ja sad imam komp. koji bi prije dvadeset godina bio san nekog instituta i zauzimao prostor od 50 kvadrata. I nije mi dosta. Malo mi je. I to što me ne može priklat ko god hoće kad mu se digne jer me čuva policija, i to mi je u kurcu. Pa kad i na sudu dobijem pravednu presudu u nekom sporu... ma jebeš to. To što bi stvarno trebao imati peh pa da me pogodi neka bolest koju se ne može izliječiti, to nije važno. Moram zapaliti kad pomislim na svo to sranje u zdravstvu. Ja bi još. Još, još, još, još, još, još... čega? Pa još joša, jebote!

- 01:10 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>