pookapookapookapookapooka

srijeda, 29.12.2004.

060 888 920

Imao sam pravo u jednoj raspravi prije možda godinu dana. Ja sam tvrdio da evolucijska strategija neke vrste ne mora ići u svrhovitom smijeru, a jedan moj prijatelj je tvrdio da sve u prirodi ima svoju svrhu. Pa sam ja naveo neke ptice koje sam vidio na TV kako se bez veze kite perjem, a ženka izabire mužjaka sa boljim perjem (rajska ptica npr.), a da to perje nema nikakvu drugu svrhu nego nadmetanje unutar vrste (istovrsna selekcija) i da je samo sebi svrha. A ovaj prijatelj koji jako voli red i svrhe, da nije nego da je ovaj sa ljepšim perjem jači i zdraviji. I ja pomislim, možda i jest, ako treba nositi sve te pizdarije na sebi i još uspijevati u preživljavanju, stvarno treba biti zdrav. Što bi otprilike značilo da ženke trpaju teret ukrasa na mužjake samo da vide koji može jače potegnuti. I ja skeptički spremno srušim svoju tvrdnju. Ali nije. Konrad je ipak dobio Nobelovu, a Konrad kaže kako je to toliko besmisleno da neki mužjaci više i ne mogu letjeti pa ih može pojesti što god naiđe. I da je to slijepa ulica evolucijske metode pokušaja i pogrešaka. Znači nešto može biti samo sebi svrha (bez svrhe) čak i u nemilosrdnom evolucijskom ringišpilu, za koji sam donedavno držao da je fuj-gadno zajeban uredni samo-da-je-preživjeti bezgriješni model. A eto nije. Sve je bezveze. NEMCI ! NEMCI ! NEMCI ! I opet se neki poprilično veliki komad govna odvalio, duboko down bellow, i udavio dvaes i nešto tisuća ljudi. Piece of shit. Možda od nekog Christiana.

- 03:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>