pookapookapookapookapooka

četvrtak, 23.12.2004.

lilly and summer of love, 2003

Are you now, or have you ever been, a member of the fluoxetine party? (da malo parafraziram senatora Josepha McCarthyja, koji je 50-tih predsjedavao Odborom za protu-američku djelatnost) I sad bi se ja mogao pozvati na 5. amandman. Ali boli me kurac pa neću. Jesam. Lilly i ja smo proveli jedno prekrasno ljeto zajedno. Naletio sam na nju sasvim slučajno. Jedna draga mi osoba je imala nekih problema u vezi s nekim kretenom pa je malo pošla u psihijatra. I dobila što je i tražila. I nakon tri dana, kad je bila sva modra od sudaranja s namještajem po kući, rekla je: e pa nisam ja baš toliko u kurcu. I tako se ja domogoh lilly. I zabrijemo nas dvoje. I napijem se ja k'o stoka (što mi je nekad bio omiljen sport) i puknem lilly šest puta ne bi li mi bilo lakše. A lilly nije takva vrsta žene. Pa me razjebala k'o majmuna, umjesto da me spusti. I dočekam ja to jutro, nakon najduže noći u mom životu i kažem po pet stoti put: neću više nikad. I lilly ostane sa mnom još četiri ipo mjeseca, čiste, neprekinute, kemijski inducirane sreće. I otad stvarno više nisam nikad. Nakon 17 godina. Niti jednu jedinu jebenu kap. A bio sam zajeban igrač. I tako je lilly bila pontonski most kojim sam ja premostio AA - step two of twelve (Step two - Come to believe that a Power greater than ourselves could restore us to sanity.) Jer ja nikad nisam imao smisla za sile jače od moje gluposti. I onda smo se, stjecajem okolnosti, rastali. I ja sam opet nešto, dva puta, pokušavao oko nje ali me je otresla k'o govno s cipele. Jer lilly nije upotrebljiva za zloupotrebu. Lilly je lijek. Koji, usput rečeno, dokazano štiti serotoninske receptore od negativnih MDMA posljedica. Ako već ponekad plačate za sreću.

- 13:43 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>