pookapookapookapookapooka

srijeda, 22.12.2004.

kineski si(n)drom

Ima tome već par mjeseci da smo se ja i Neslav dodavali kamionima preko elektrane. A Miranda nam je svirala na armonici i pjevala: oh, brave new world that has such people in't! oh, brave new world that has such people in't!...i stalno je to ponavljala i ponavljala, sve dok je Neslav nije poklopio kamionom i rekao: E, pa evo ti onda nešto novo, u pizdu materinu. Ja i Neslav Nimalo smo se upoznali prije tri godine kad smo se javili na jedan oglas u novinama. Oglas je tražio osobe starije od 18 godina, za vrlo dobro plaćen posao, od samo 8 radnih sati tjedno. Ja sam se odma prijavio. I u agenciji sam sreo Neslava i Mirandu. Tamo smo svi pokazali osobne i potpisali ugovor. Ugovor je bio na ruskom. Bar je tako Neslav rek'o, ja ne znam, meni su sva slova ista. I onda su nas vodili tamo-vamo, malo u Rusiju, malo u Ukrajinu, malo u Bugarsku pa su probali u Njemačku ali nas nisu pustili jer da je Neslav navodno zadavio majku i šest mačeha, ali da se nije moglo dokazat. Nije nimalo pomoglo što je Neslav stalno govorio: nisam to bio ja, majke mi.... nisam to bio ja, majke mi...ovi NEMCI k'o da ni trunke duše nemaju. Onda su nas odveli u Kazahstan pa smo tamo malo duže ostali. A pos'o je uvijek bio isti, dođemo do elektrane pa nas neki astronauti odvedu do neke kocke u vodi, pa mi iz te kocke izvlačimo neke vruće cijevi i stavljamo nove, hladne. Pičkin dim, što bi se reklo. A onda bi nas istuširali i dobro nahranili. E baš su nas dobro hranili jer smo rasli k'o da smo opet mali, samo što ovaj put nismo krenuli od nule. I onda su nas doveli u Sloveniju. Do tad smo već toliki izrasli da je treb'o poseban kamion za svakoga. Pa su nas istovarili kod neke elektrane Krško. Ali je onda nast'o problem jer da treba neka radna dozvola. I ovi naši šefovi se nešto počnu svađati na ruskom sa ovim Slovencima koji su stalno govorili slovenski, i tako pola sata. A onda je Mirandi dosadilo pa je rekla: vidi armonika...pa je iščupala neku debelu banderu na recke, ko armonika, samo što varnići i počela da pjeva. A ja i Neslav, ne budi nam dosadno, povatasmo one kamione pa on meni, a ja njemu, sve preko one elektrane. A ovi Rusi i Slovenci sjedoše u aute i gas....valjda u kafanu da se dogovore. E jebiga, onda je Neslav poklopio Mirandu kamionom. A ona mu je opsovala majku jer joj je slomio armoniku u male komadiće pa je onako luda počela da tuće onim kamionom po elektrani. I onda se pojavio neki žar. I otad više nikoga da nam kaže šta nam je radit. Srećom, ovaj žar nikako da se ugasi pa nam bar nije hladno. A i neke bačve jedemo. Ima ih još pun kurac. Samo što plaća kasni...

- 23:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>