pookapookapookapookapooka

ponedjeljak, 20.12.2004.

dixi!

Jebote. Iznajmim čovjeku mećavu. I to ne neku bezveze, nego onu zajebanu, što se kuće od nje tresu. I lijepo mu kažem da mi treba nazad sutra u podne i da mi je dovede tu, na parking od Keruma. I čekam ja, i čekam, popušio pola kutije cigara, a njega nema. I zovem ga ja na mobitel da ga pitam koji mu je kurac, a ono kaže: korisnik je trenutno nedostupan. I dobro, pođem ja doma, onako sjeban, bez mećave. I što ću sad, upalim televiziju, a tamo izvanredne Vijesti; svi isprepadani, sve polomljeno, zameteno snijegom i zaleđeno. I neki promrzli spiker govori kako je neki luđak, obučen u kostim velikog bijelog zeca, ušetao u vremensku prognozu sa povećom teglom i rekao: E, poserem vam se ja na prognozu! Pa je razbio teglu o glavu nekoj nesretnoj spikerici, a na ekranu se pojavio onaj snijeg. A i ja sam budala. Ko je vidio iznajmljivat mećavu čovjeku koji šeta naokolo prerušen u velikog zeca. Tako mi i treba.

- 22:22 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>