pookapookapookapookapooka

ponedjeljak, 20.12.2004.

dixi!

Uh, sjebali su me totalno. Ma dobro, ne baš totalno. S ovom predsjedničkom kampanjom.
Samo gledam njihova lica. Bezveze. Samo mi je Jadranka dala malo nade. Kaže: Ljudi ispred politike. Jer sad trenutno nisu. Iako je njena stranka na vlasti. Ali Jadranka će to promijeniti. Čim je posade u, za fikus namijenjene, pantovčakske Predsjedničke dvore. Pozvat će dragi joj narod, koji je sad neđe u pizdi materinoj iza politike, da dođe tu ispred, s njima političarima. Tako da politika ima živi štit ispred sebe. Jebote, ko im pravi takve stvari, i za koje pare, da mi je znati. A tek donedavno, divota. Stanem ispred jumbo plakata od VIP-a. Tamo neka djeca spavaju, pa muž (valjda) to kao slika i pošalje ženi za par kuna da se ova vizualno uvjeri da su djeca u redu. I još spavaju. Što znači da je mir u kući, ergo, muž ne jebe susjedu, a djeca gledaju. Pa mi padne na pamet crvenim auto lakom prekrit sve one vip pizdarije i velikim crnim slovima napisat: OPREZ! MONOKSID UBIJA TIHO! Jer djeca nepomično leže na kauču otvorenih usta. Ko otrovana. Friško, ja mislim da od monoksida pozelene ili polave poslije. Pa ona od vlade RH: 2004 otkupljena sva pšenica! Ko stvoreno za pitanje: Ko je zapalio žito!? E , jebiga...sad moram poć glasat za nekoga. Da mi vrate te jumbo životne radosti nazad. Ili možda ovaj put, prvi put, neću glasat. A opet što nebi glaso za gospodina Šicera alias Herr Flicka. Jer on je uspio od Nijemca postat NEMAC. A i nekako sam destruktivan u zadnje vrijeme.

- 19:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>