pookapookapookapookapooka

subota, 18.12.2004.

baš sam pička

Piljevina. Smrvljeno i usitnjeno vrijeme. Mali iskrzani listići godova. Kad bih mogao birat što da radim od danas pa dok ne umrem, rekao bih: Dajte mi da sadim drveće. Ovo sam mislio u profesionalnom smislu. Rekreativno tu i tamo nešto i posadim. Nedavno sam ukrao nešto ogromno iz Policijske stanice. Onako, posegnuo sam rukom i samo im to uzeo. Naočigled njih dvojice na kapiji. Nisu ni primjetili da je to veće i od same zgrade. Mali čempres. Sad mi je na balkonu. Skupa sa 5 platana, 3 hrasta obična i 3 hrasta plutnjaka. I sad ih moram posadit. Tako da na proljeće, kad se razbude i pogledaju ispod sebe, kažu aaaaaaaa....jer će tamo umjesto skučenih, euklidskih, polipropilenskih zidova ugledati cijeli svijet kako im mami snene korjenčiće. A mislio sam pisat o piljevini i destrukciji...a baš sam pička.

- 12:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>