pookapookapookapookapooka

subota, 18.12.2004.

da čovjek ne povjeruje...

Pita nosorog kraljicu: Pa dobro, misliš li ti o meni dok imaš ovulaciju? Ovu..ovu..la...ma o čemu ti to govoriš? – upita Kraljica. Ovulacija, ovulacija, ono kad ti jajašce krene iz jajnika...znaš valjda o čemu govorim. Aaa, kaže Kraljica, ma izvadili su mi ih još preklani. Kako, izvadili, pa kakav je to način....pa kako ti ih izvadiše? – upita Nosorog. Pa lijepo, dali su mi neke tablete, pa me pola nestade, a onda su mi uvukli neke žice kroz usta i ....sec, sec... pa ih izvukoše, al' jedva, bilo pola kile u svakome. Pa kako kroz usta, majku li im jebem, pa ima metar ipo do njih...biće da te strašno bolilo... dok su ih napipali – zaprepasti se Nosorog. A što bi ti, bog te jebo blesava, da mi vade krajnike kroz guzicu!? Jeli?

- 00:24 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>