Odlutam k tebi često ja..snovi su moja kočija..a kada jutro pokuca..nestanem ko pepeljuga

17.06.2009., srijeda

It's hard to find, real love, when you are still young..In love with the one, but always on the run..Your body's aching, in need to be touched right...

Nevjerovatno ali istinitoXD
Ja sva vazna idem pisat post..napisem bome podosta i sve mi se izbrise..pa htjela sam skakat od muke XD zato sad mozda necu bit tako duga..ovisi o raspolozenju XD i da vise nikad necu pisat u blog.hr-u XD prvo u WorduXD
Hm otkud sad da pocnem? Probat cu ispocetkaXD
Ugl jucer ja na kompicu..relacija fcb..msn..youtube..kad nestane struje na secunduXD
Ugasi se komp i odma se opet upali..ja nak wtFF? I lijepo od njega sto se upalio al mi net nie radio..pa nacisto poludihXD i nikako ga popravitXD od silne muke sam se otisla istusirat..aime nema mi nista draze od tog da odem lijepo pod tus u ove vruce daneXD ako treba i 100 puta dnevnoXD
A kak sam imala previse vremena za razmisljanje dok sam se tusiralaXD razmisljala sam si kak mi se Pony ne javlja i kak sam mu sigurno dosadila hahaha..opake me neke paranoje hvataleXD
I tak se ja istusiram sad da previse ne filozofiramXD
Vratim se na komp a ono net radiiiiXD jeiiiiii XD
I opet surfam na onoj istoj relaciji kad mi se bivsi javi na msn ..aime muka mi odma dosla..msm ja ga ne volim zvat bivsi jer smo bili skupa samo neka 2 tjedna..paaa..aime ja bas iz krajnosti u krajnost..prvo 4 g..pa 2 tjedna hahahaha..pa kad mi nije pasao uopce..nie mi bio napet kak bi se rekloXD
I ja vec sva u bedu i zivcana..kad meni..all the single ladies ..all the single ladies..i ja vidim nepoznat broj zove..a kucni je..a ja samo pogledam prema plafonu i kazem omg molim te da je Ponyyy..pleaseeee i ja se javim..Molim???? a on meni opalim te golimXD pa ja onda da nastavim pjesmuXD sta si reko? A on meni duso opasno te volimXD a ja BUDALO HAHAHA i smiehXD
Msm bilo je smijesnijeXD trebale ste bit tamo hahaha il neXD
I tak on meni kao..pa ja se sad probudio pa bi te volio viditXD ja nak oke al ja sa svojom D moram na kavicu XD on meni oke onda kad zavrsis s njom javi pa se nadjemo ja nak oki doki buemXD aime a sav je bio neki hiperaktivan..tak nikad nije preko telefona sam uzivo nekad hahahah..a meni ovaj na msn pise i cuje se onaj trš trš zvuk na msnu..poludila sam..a on meni ko ti to smetaXD ja nak ne zelis znat hahahaha..a ovaj na msnu pak pise ko te smeta na mob..a ja htjela napisat da mi ne smeta niko na mob vec na msn al nisam htjelaXD samo sam mu napisala ma “prijateljXD “
A da ste me vidile..imala sam osjecaj da ce mi mob ispast iz ruke koliko su mi se šape znojileXD a srce mi je tako snazno lupalo da sam mislila da ce on to cut pa sam se jos i zacrvenila od srama hahahaha
I pricali smo mi tak dosta dugo..i naravno kao da se znamo 200 godina a ne mjesec danaXD
A ovaj bivsi odma na msn a kak ljubav..ja nak pa nikak rekla sam ti da trenutno ne zelim decka..a on meni ahamXD i tak nes pricali o rockasu a on meni kao a mene nebi zvala..ja nak..bljuv bljuv u sebi hahah..ma reko ne sam cu castit 2 frendice jer sam slaba s novcima haha a pa to nie daleko od istineXD
I on meni oke pa platim ti ja pice u discu ja nak aham..ode jaXD i ja ode na koffi XD
I tak ja 45 min sjedim na toj nasoj kavici a sve i leptirici u trbuhu..NE ZELIM DA IKAD TAJ OSJECAJ PRESTANE..zelim da kad ga god vidim da imam to slatko malo uzbudjenje u sebi koje me izludjuje da ne mogu sjedit na miru vec hopsam po onoj visokoj stolici hahahaa..i tak ubrzo je doslo 9 i 45 XD i stojimo frendica i ja na stanici.dolazi on..u savrsenoj crno bijeloj majici na Gunse..sa svojim slusalicam u usima..trapericama i tenkamaXD a ja se topim..svakim njegovim korakom..sto je blize ja sam “gore“ XD
Prilazi..skida slusalice iz usiju i siri ruke da me zagrli i vice mala mojaaaa..i ljubi me u kosu hahaha..ja nak gotovaXD i tak stojimo mi tamo kraj stanice pa skoro nekih 15 min i moja frendica odlazi XD kako smo krenuli prema nasipu morali smo proc kroz park..tu smo sreli decka kojeg oboje znamo a nismo znali da ga znamoXD ja samo znam da je isao samnom u osnovnu i srednju XD i tak se s njim i njegovima zezali pa skoro sat vremenaXD naravno da su me bolili trbusni misici od smijeha..
Da jos pred njima on lijepo..ej hoces da sutra idemo na pizzu? Ja castim? Ja nak sutra? Pa sta nije bolje u petak ?:) on meni pa mozemo sutra i u petak..ja nak ma nemoj trosit budemo samo u petak..on oke XD ja jeeeiXD
i oko 11 on meni..ajde idemo prosetat..ja nak wiiii..i napokon dodjosmo na nasip..sjeli smo na klupicu i duuugo pricali XD o vezama vecinomXD i odjednom on se jos vise stisne uz mene..msm nismo mi ni prije bili jako daleko lol i kaze..ei..jel bi ti htjela bas BIT BIT moja cura? A ja u transXD gotovaXD te zelene okice kao da su me prozimale..gledale sa takvom simpatijom XD kad ono..din don din donXD cuje se crkva..tocno je ponoc..awwwww..kako je pogodio tajmingXD ja nak i dalje sutim hahaha ..zateko me skroz..i vidio je nema tu srece..i samo je naslonio svoje mekane usne na moje i poljubio me..ae onda sam tek ostala bez teksta..on meni..ne moras mi sad rec..sutra ces..ja nak :O:O:O i kad sam dosla k sebi..pitala sam ga kakvu bi on to vezu XD a on meni pa VEZU..znaci kad meni pridje neka balavica i hoce bit samnom ja joj kazem NE! ja imam curuXD a msm to se njemu dogadja..jer je bas onako zlocesto lijepXD
i kak smo krenuli prema doma..on meni kao bas mi se svidjas..od svih cura s kojima sam bio niti s jednom mi nije bilo tako lijepo ko s tobom..ja awww..onda on meni kao i da uzasno mi je drago sto sam prisao tebi i D. da mi prebacis pjesmuXD ja nak a meni je uzasno drago sta sam slusala Lady Gagu..a on meni ma da ti si slusala ne znam sta ja bi dosao do vas..ja nak jeiiiXD .e sad je dosta XD to je otprilike to..ako sam nesto zaboravila uvijek ima EDIT XD
voli vas sve vasa Mišica B ili Pony Principessa..ja samo znam..Zokya ne mogu imat al imam svog malog zlocestog rockera XD



www.SlikoMat.com


She said, "Look, what's your game?
Are you tryin' to put me in shame?"
"Baby", I said, "Slow, slow, don't go so fast
Don't you think that love can last?"





- 15:11 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

On/Off

Opis bloga

moje zbrkane misli..moja zbrkana situacija..zbrkana JA ..u svim svojim velicinama..oblicima..stanjima... CITAJTE ME NA VLASTITU ODGOVORNOSTxd
ps: nemojte rec da vas nisam upozorila lol

sting desert rose mp3 | lyrics
free music downloads | funny games | pictures

Linkovi

PONY:
♥ 19..skoro 20XD ♥
♥ klošar ♥
♥ zločesti dečko ♥
♥ najzelenijih i najljepših okica ♥
♥ visok ♥
♥ crna kosica..mislila sam ne moze bit ljepsi..a onda se osisao..savrseno ♥
♥ ne poštuje pravila ♥
♥ ne voli uspomene ♥
♥ prekrasan velik osmijeh ♥
♥ zarazan smijeh ♥
♥ voli motore ♥
♥ lav po horoskopu ♥
♥ voli SF i horore ♥
♥ neodoljivog mirisa ♥
♥ mekih usana ♥
♥ zločesti dečko koji će slomit moje srce ♥


www.SlikoMat.com

PRINCIPESSA:
♥ 20 godinaXD ♥
♥ mezimica ♥
♥ plavih očiju ♥
♥ kose boje čokolade ♥
♥ voli ljubičastu boju ♥
♥ željna života ♥
♥ preemotivna ♥
♥ pomalo izgubljena ♥
♥ uvijek zaljubljena ♥
♥ pomalo naivna ♥
♥ voli svoje sekice i naj frendice vise od ičeg ♥
♥ vjeruje u Anđela ♥ T ♥
♥ u svom svijetu ♥
♥ želi otići iz ovog pakla ♥
♥ boji se da ce joj jedan zložesti dečko slomit srce ♥


www.SlikoMat.com


PONY I PRINCIPESSA :

♥ oprezni ♥
♥ uplašeni ♥
♥ ne vole planirati ♥
♥ uvijek nasmijani kad su skupa ♥
♥ blesavi ♥
♥ poseban odnos ♥
♥ odnos bez etikete ♥
♥ naizgled nespojivi ♥


www.SlikoMat.com



♥ GOO GOO DOLLS-IRIS ♥

And I'd give up forever to touch you
Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be

And I don't want to go home right now
And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
Cause sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight

And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything seems like the movies
Yeah you bleed just to know your alive

And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

I just want you to know who I am
I just want you to know who I am
I just want you to know who I am
I just want you to know who I am

www.SlikoMat.com

♥ LOLLOBRIGIDA- MISS RIGHT AND MR. WRONG ♥
Uvijek sam bila, kaže, out of your league
Od prvog dana, bejbe, skačeš na svaki moj mig
To je baš tako unsexy, dear
Ovo je zadnji đir za nas
pronađi spas, now go, go, go, go!

On kaže - stani, honey, samo loš dan je
Volimo se ludo, al je možda premali stan
Mi smo dva slonića roza u sto hiljada poza
Reci nismo li, molim te reci reci

Miss Right and Mr. Wrong
Ovo je sing-a-long
O-o-o samo se smiješi
Miss Right and Mr. Wrong
Ovo je so-long-sing-a-long
O-o-o, broji 1-2-3-4

Ti si italic, a ja volim bold
Volim boogie-woogie, disco, speed
Ti voliš stond
Mrzim dah tvoj dok spavaš
Kako me obožavaš
Kako ljubiš me
Na tebi mrzim sve, baš sve

Miss Right and Mr. Wrong
Ovo je sing-a-long
O-o-o samo se smiješi
Miss Right and Mr. Wrong
Ovo je so-long-sing-a-long
O-o-o, broji 1-2-3-4

www.SlikoMat.com

♥ Metallica-Wherewer I may roam ♥

And the road becomes my bride
I have stripped of all but pride
So in her I do confide
And she keeps me satisfied
Gives me all I need

And with dust in throat I crave
Only knowledge will I save
To the game you stay a slave

Roamer, wanderer
Nomad, vagabond
Call me what you will

But I'll take my time anywhere
Free to speak my mind anywhere
And I'll redefine anywhere

Anywhere I roam
Where I lay my head is home

(And the earth becomes my throne)

And the earth becomes my throne
I adapt to the unknown
Under wandering stars I've grown
By myself but not alone
I ask no one

And my ties are severed clean
Less I have the more I gain
Off the beaten path I reign

Roamer, wanderer
Nomad, vagabond
Call me what you will
Yeah, you wi-i-i-ill

But I'll take my time anywhere
I'm free to speak my mind anywhere
and I'll take my time anywhere

Anywhere I roam
Where I lay my head is home
heh-yeah

But I'll take my time anywhere
I'm free to speak my mind
And I'll take my time anywhere

Anywhere I may roam
Where I lay my head is home
That's right

But I'll take my time anywhere
I'm free to speak my mind anywhere
And I'll redefine anywhere

Anywhere I may roam
Where I lay my head is home

Carved upon my stone
My body lies, but still I roam,
Yeah yeah!

Wherever I may roam
Wherever I may roam
Woah

Wherever I may roam
Wherever I may roam
Yeah!

Wherever I may wander, wander, wander
Wherever I may roam

Yeah, yeah, wherever I may roam

Yeah, yeah, wherever I may roam
Wherever I may roam
Wherever I may roam


www.SlikoMat.com

♥ Cranberries-Zombie ♥

Another head hangs lowly,
Child is slowly taken.
And the violence caused such silence,
Who are we mistaken?

But you see, it's not me, it's not my family.
In your head, in your head they are fighting,
With their tanks and their bombs,
And their bombs and their guns.
In your head, in your head, they are crying...

In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head,
In your head,
Zombie, zombie, zombie?
Hey, hey, hey, hey, oh, dou, dou, dou, dou, dou...

Another mother's breakin',
Heart is taking over.
When the vi'lence causes silence,
We must be mistaken.

It's the same old theme since nineteen-sixteen.
In your head, in your head they're still fighting,
With their tanks and their bombs,
And their bombs and their guns.
In your head, in your head, they are dying...

In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head,
In your head,
Zombie, zombie, zombie?
Hey, hey, hey, hey, oh, oh, oh,
Oh, oh, oh, oh, hey, oh, ya, ya-a...


www.SlikoMat.com


♥ Guns and roses- Dont cry ♥

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Something's changing inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinking of you
And the times we had...baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember how I felt inside now honey
You got to make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight

www.SlikoMat.com


design by
Ruby Nelle