petak, 27.06.2008.

Trenutak slabosti...

dragi...kazu alkohol daje snagu,lomi sve zapreke razuma....ali zar ovo izmedju nas uopce ima razuma???...bili smo zajedno a ipak tako daleko jedno od drugog.....i rijeci su se prelijevale u bujicu I nekontrolirano tekle koritom mojih zelja...da,otvorila sam ti svoje srce,sve ono sto sam pozeljela sakriti isplivalo je na povrsinu...pricala sam I pricala...o ljubavi...o tebi...o svojim zeljama...snovima...svaku svoju gresku dala ti na uvid,svaki moj strah padao je pred tobom...sreca I tuga mjesale su se I stvarale gorak okus u ustima...a ja sam zeljela jos...zastor je pao,jedan zivot je posato razgolicen...nisam bila savrsena,prepuna mana I gresaka sjedila sam tu pred tobom....sa casom u ruci,pijana od bola,pijana od tebe...tonula jos dublje....kako sam te samo voljela...nesvjesna svega oko sebe,vidjela sam samo tvoj lik...tvoje oci...meni najdraze oci...kao da je vrijeme stalo,toga casa za nas trenutak...jedinstven,samo nama jasan...
I danas kad se sa sjetom prisjecam svih tih proslih dogadjaja....i danas kad tvoje zelje vise nisu tako okrenute prema meni...ne zalim niti jednog trenutka koji smo proveli zajedno....da,bili smo zajedno,osjecala sam te kao da si tik tu uz mene...kad bi zatvorila oci,osjetila bi tvoje ruke...tvoje usne...i kad bi me upitao”zasto sutis?”...rekla bi “pusti”...nisam nalazila rijeci kojima bi opisala osjecaj koji je plovio mojim tjelom...dok bi te promatrala....zaboravila bi na daljinu...nosena snagom tvoga postojanja...tvoje ljubavi...gradila jedan svijet,svijet stvoren samo za nas....i bila sretna...bila tvoja,samo tvoja...kako divan osjecaj!!!
najdrazi..... hvala sto bas tebi,tako prekrasnoj dusi mogu pokloniti svu ljubav koju osjecam u sebi...

- 15:12 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ne govori na glas,znam kraj koga se budis
i znam da to nisam ja..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr