Oaza ljubavi

petak, 18.01.2008.

.....Moja razmišljanja....

UploadCentar.com :: besplatni upload slika

Do sada sam uvijek na blogu u postovima objavljivala neke tuđe radove koji su me jako dirnuli.
Ovaj post neće biti takav. Već kako se to kaže „mojih ruku djelo“. :)
Jako puno razmišljam u zadnje vrijeme o sebi i životu koji živim. Životu koji mi je darovan od moga nebeskoga Oca a neznam Zašto. Često puta se zapitam: „Dali živim vjeru onako kako bih trebala?“ Pravi odgovor si nikako ne mogu pronaći; znam to da živim malo užurbanim tempom života. Pod užurbanim mislim da neprestano nešto radim, stalno sam u pokretu ako nisam na fakultetu, radim, ako nisam na poslu družim se s prijateljima ili učim. Vjerujem u Boga, svakodnevno se molim i drugujem s njime, idem redovito na Svete mise, ispovjedi i pričesti ali neka praznina je i dalje u meni. Nju ne može nitko ispuniti osim njegove ljubavi koja me ispunjava i za kojom opet čeznem. Jer samo je ljubav sposobna uništiti korijene okrutnosti, podlosti, sebičnosti. Samo je ljubav sposobna pretvoriti zlo u dobro i smrt u život. Vjerujem u ljubav koja je u meni i onu ljubav koja je zbog mene da me otkupi od grijeha otišla u smrt i Uskrsnula dokazavši da je ona stvarno jača od zla i smrti!

Ljubav nas oslobađa od straha. Od straha pred sobom, pred drugima i pred Bogom. I što nam je ljubav dublja i sebičnija, to smo slobodniji. Ne smijemo priznati da nas je strah. Kao što smijemo priznati da nikada dovoljno ne ljubimo. Ali smijemo biti i radosni što smo na slobodu i ljubav pozvani i što se smijemo nadati da ćemo zajedno za slobodu i ljubav postajati sposobniji.
Jer smijemo računati jedni na druge i jer nam je Duh Božji darovan: Svi smo jednim Duhom napojeni.. 1Kor 12, 13


Dali sam stvarno na dobrom putu ili samo mislim da jesam?“

Nadam se da nisam promašila, živim svoju vjeru dostojno i svjedočim ju svojim svakodnevnim ponašanjem. Mnogi me u zadnje vrijeme znaju pitati o Isusu i mnogim drugim događajima iz Novog zavjeta kako sam tada radosna što mogu posvjedočiti za Krista. Koračam i trudim se ali odgovor još tražim, vjerujem da ću ga izmoliti uskoro.

Trag odgovora pronalazim u knjizi Mali princ :) kada on kaže dok se odmarao: „Pustinja je lijepa...ono što pustinju čini lijepom jest spoznaja da se u njoj negdje skriva izvor.“

Taj citat sam odabrala samo zato što je moj put do Isusa posut trnjem, brojnim problemima i nevoljama i ponekad izgleda baš poput pustnje koja je ublažila oštrice trnja. Iz koje sam toliko žeđala za izlazkom na izvor žive vode. A voda je simbol Božjeg osobnog darivanja, čišćenja, oslobođenja od zla i grijeha u meni, simbol pokapanja i uništenja svega što me zarobljava.
Voda nam gasi žeđ, voda nam daje sigurnost da se i kroz pustinju može ići naprijed.

- 18:35 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Htjela bih vam reći najdublje riječi,
    ali se ne usuđujem,
    Bojim se vašega smijeha..

    Htjela bih vam reći najiskrenije riječi,
    ali se ne usuđujem,
    Bojim se da mi nećete vjetovati...

    (od R. Tagore)

    * Da bi život imao smisla, potrebno je zauzeti stav o smrti.yes

    *Da bismo mogli voljeti, potrebno je vjerovati u život.wave

Linkovi

  • Ako mi se možda želite javiti privatno za poneki komentarčić, možda pohvalicu ... možete to slobodno na ovaj mail:

    ponizna_blog@net.hr

  • web counter

    web counter



    Vjetar puše gdje hoće;
    čuješ mu šum,
    a ne znaš odakle dolazi
    i kamo ide.

    Tako je sa svakim
    koji je rođen od Duha.
    Iv 3,8


    Prijatelju,
    ako voliš život,
    nastavi svoj put. . .
    Uvijek ćeš imati zemlju i ljude
    koje ćeš moći voljeti.
    P. Imberdis


... Duhovne misli,molitve ...

  • Ljubav . . . pjeva

    Svatko zapravo zna što je ljubav, ali je ipak nitko ne može
    sveobuhvatno opisati. Ljubav ima mnogo lica i imena.
    Ljubav je najljepši osjećaj našega života, srdačno i
    dobronamjerno obećanje jednomu «ti», blizina i prisnost,
    razumijevanje i zaštićenost, nježnost i zanos. Sve to i još
    mnogo više osjećaja u toj malenoj riječi.
    Ljubim te.
    Dakle, ne trebam te da bih te upotrijebila.
    Ne, ja te ljubim!
    Takva će ljubavna potvrda toga «ti» biti sigurno najljepši
    kompliment jednom čovjeku: «Volim te takvog kakav jesi.
    Sve ću učiniti da bih te usrećila. Mi ćemo obdariti i obogatiti
    jedno drugo. Ti si jedinstven i poseban. Ljubim te
    jednostavno jer ti si –
    ti.»


    Joseph Heinzmann


    HVALA TI GOSPODINE!

    Gospodine, zahvaljujem Ti za razum, on je divan dar Tvoje ljubavi. Njime mogu istraživati istinu, shvatiti mnoge povezanosti u svijetu, koristiti se dobrima i snagom prirode i živjeti smislenim životom. Njime mogu i Tebe naći.
    Zahvaljujem Ti za sve radosti koje razumom smijem kušati: za sve lijepo u pjesništvu i glazbi, za svu istinu koja ispunjuje moj život, za sve dobro koje sam učinio, za svaku riječ koju si mi objavio, za svaku težnju u mojoj nutrini po kojoj si meni govorio. Zahvaljujem ti što si istina, cilj i ispunjenje moga života.

    Paul Haschek




    MOLITVA MAJKE TEREZE

    Čovjek je nerazuman, nelogičan i sebičan,
    NIJE VAŽNO. VOLI GA!

    Ako činiš dobro, pripisat će to
    tvojim sebičnim ciljevima,
    NIJE VAŽNO. ČINI DOBRO!

    Ako ostvariš ciljeve svoje, naći ćeš lažne
    prijatelje i iskrene neprijatelje,
    NIJE VAŽNO.
    OSTVARUJ CILJEVE SVOJE!

    Dobro koje činiš sutra će biti zaboravljeno,
    NIJE VAŽNO. ČINI DOBRO!

    Poštenje i iskrenost učinit će te ranjivim,
    NIJE VAŽNO. BUDI ISKREN I POŠTEN!

    Ono što si godinama stvarao, u
    času bi moglo razrušeno biti,
    NIJE VAŽNO. STVARAJ!

    Ako pomažeš ljudima, možeš loše proći,
    NIJE VAŽNO. POMAŽI IM!

    Daješ svijetu najbolje od sebe,
    a on će ti uzvratiti udarcima,
    NIJE VAŽNO
    DAJ NAJBOLJE OD SEBE!