Oaza ljubavi

utorak, 08.01.2008.

Jednostavno, volim te


Nitko drugi nije kao ti. Ti si svojevrstan, jedinstven, posve originalan i neponovljiv. Ne vjeruješ to, ali nitko drugi nije kao ti - odvijeka dovijeka. I svaki čovjek koga voliš nije nikakav običan čovjek. Iz njega zrači neobična privlačna snaga. I ti po njemu postaješ na neki način drukčiji. Možeš mu čak reći: Što se mene tiče, ne moraš biti nepogrešiv, bez greške i savršen, jer - ja te jednostavno volim.

Phil Bosmans


Ovaj post posvećujem jednom drugačijem dečku od svih, drugačijem u svakom smislu. Uvijek je ovdje kada ga trebam, kada sam tužna tješi me i briše suze, šalje porukice podrške, kada sam sretna - raduje se samnom i uvijek me tako ugodno iznenađuje. Tako je poseban i jedinstven a tako mu je to teško povjerovati. Svima pomaže kada može, mnogi ga prijatelji cijene i vole samo zbog jednoga:Što zna slušati ljude! I baš ništa nemora reći dovoljno je da je pored mene i tako se sigurno osjećam. Nisam mu nikada rekla koliko mi je drag ali sigurna sam da to i sam zna! Hvala ti Gospodine za njega!

- 11:50 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Htjela bih vam reći najdublje riječi,
    ali se ne usuđujem,
    Bojim se vašega smijeha..

    Htjela bih vam reći najiskrenije riječi,
    ali se ne usuđujem,
    Bojim se da mi nećete vjetovati...

    (od R. Tagore)

    * Da bi život imao smisla, potrebno je zauzeti stav o smrti.yes

    *Da bismo mogli voljeti, potrebno je vjerovati u život.wave

Linkovi

  • Ako mi se možda želite javiti privatno za poneki komentarčić, možda pohvalicu ... možete to slobodno na ovaj mail:

    ponizna_blog@net.hr

  • web counter

    web counter



    Vjetar puše gdje hoće;
    čuješ mu šum,
    a ne znaš odakle dolazi
    i kamo ide.

    Tako je sa svakim
    koji je rođen od Duha.
    Iv 3,8


    Prijatelju,
    ako voliš život,
    nastavi svoj put. . .
    Uvijek ćeš imati zemlju i ljude
    koje ćeš moći voljeti.
    P. Imberdis


... Duhovne misli,molitve ...

  • Ljubav . . . pjeva

    Svatko zapravo zna što je ljubav, ali je ipak nitko ne može
    sveobuhvatno opisati. Ljubav ima mnogo lica i imena.
    Ljubav je najljepši osjećaj našega života, srdačno i
    dobronamjerno obećanje jednomu «ti», blizina i prisnost,
    razumijevanje i zaštićenost, nježnost i zanos. Sve to i još
    mnogo više osjećaja u toj malenoj riječi.
    Ljubim te.
    Dakle, ne trebam te da bih te upotrijebila.
    Ne, ja te ljubim!
    Takva će ljubavna potvrda toga «ti» biti sigurno najljepši
    kompliment jednom čovjeku: «Volim te takvog kakav jesi.
    Sve ću učiniti da bih te usrećila. Mi ćemo obdariti i obogatiti
    jedno drugo. Ti si jedinstven i poseban. Ljubim te
    jednostavno jer ti si –
    ti.»


    Joseph Heinzmann


    HVALA TI GOSPODINE!

    Gospodine, zahvaljujem Ti za razum, on je divan dar Tvoje ljubavi. Njime mogu istraživati istinu, shvatiti mnoge povezanosti u svijetu, koristiti se dobrima i snagom prirode i živjeti smislenim životom. Njime mogu i Tebe naći.
    Zahvaljujem Ti za sve radosti koje razumom smijem kušati: za sve lijepo u pjesništvu i glazbi, za svu istinu koja ispunjuje moj život, za sve dobro koje sam učinio, za svaku riječ koju si mi objavio, za svaku težnju u mojoj nutrini po kojoj si meni govorio. Zahvaljujem ti što si istina, cilj i ispunjenje moga života.

    Paul Haschek




    MOLITVA MAJKE TEREZE

    Čovjek je nerazuman, nelogičan i sebičan,
    NIJE VAŽNO. VOLI GA!

    Ako činiš dobro, pripisat će to
    tvojim sebičnim ciljevima,
    NIJE VAŽNO. ČINI DOBRO!

    Ako ostvariš ciljeve svoje, naći ćeš lažne
    prijatelje i iskrene neprijatelje,
    NIJE VAŽNO.
    OSTVARUJ CILJEVE SVOJE!

    Dobro koje činiš sutra će biti zaboravljeno,
    NIJE VAŽNO. ČINI DOBRO!

    Poštenje i iskrenost učinit će te ranjivim,
    NIJE VAŽNO. BUDI ISKREN I POŠTEN!

    Ono što si godinama stvarao, u
    času bi moglo razrušeno biti,
    NIJE VAŽNO. STVARAJ!

    Ako pomažeš ljudima, možeš loše proći,
    NIJE VAŽNO. POMAŽI IM!

    Daješ svijetu najbolje od sebe,
    a on će ti uzvratiti udarcima,
    NIJE VAŽNO
    DAJ NAJBOLJE OD SEBE!