PONEŠTO O DEČKIMA https://blog.dnevnik.hr/ponestoodeckima

nedjelja, 18.06.2006.

pravo glasa

evo i mene napokon... i evo vam i novi post.
jučar sam gledala na rtl-u onaj film anđeli od čelika- o tome što su sve žene u americi morale napraviti da bi dobila pravo glasa! svakako smatram da je film poučan i da bi trebao postati obavezna literatura u školama ali....
u svakom slučaju divim se takvim ženama koje su imale toliku volju i toliku hrabrost kada su odlučile promijeniti svijet i izboriti se za naše pravo glasa. šteta što u ovo vrijeme takvih žene je jako malo pa nam u većini slučajeva ili muškarci kroje sudbinu ili ježa a u pozadini je opet muškarac.
žalosno je što su sve žene morale trpiti kroz povijest a neke to trpe još uvijek. no ni to nije toliko tužno koliko je to da se žena nalazi u zanemarenom i ugnjetavanom položaju a ona to nekuži i ne želi se buniti jer ona voli svog muža....
voli ga -ali se bori za sebe! to je moje mišljenje
eto pitam ja vas jel vam ne dođe da se zamislite nad tom temom???

18.06.2006. u 09:07 • 8 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Dečki... hvalite ih, kudite, iskorištavajte, pomažite im. radite što hoćete s njema ali ne možete bez njih





INAČE DRAGE CURE OVAJ BLOG USTVARI POSTOJI SAMO ZATO DA BI SE ZBLIŽILE I POMAGALE JEDNA DRUGOJ.... MISLIM DA JE KRAJNJE VRIJEME DA POČNEMO BITI PRIJATELJICE I PRESTANEMO BITI NEPRIJATELJICE JER TIME SAMO ZAKOPAVAMO JEDNA DRUGU U JOŠ VEĆE BLATO A TIME I SAME SEBE....




moja abeceda....
A= auti, obožavam aute obožavam vožnju
B= banane, moje najdraže voće
C= cviječe, obožavam sve vrste sviječa iako su mi ruže najdraže
D= djeteljina, nikad u životu nisam najšla djetelinu s četiri lista
E= Egipat, zemlja koju bi htjela posjetiti
H= hrana, obožavam rezne pikantne stvari
I= izlasci
J= ja, koliko got bilo glupo ali volim sebe
K= kolači, volim peći kolače, kopno volim biti na zemlji ne volim otoke
L= lova, toga nikad nemam
M= mačke, životinje koje obožavam iza pasa, more
N= nered, mojim životom i mojojm sobom konstantno vlada nered pa... da ga nema ne znam kako bi živjela
O= obitelj. volim svoju obitelj iako smo nebrojeno mnogo puta bili posvađani
P= prijatelji, kakvi got bili dobro ih je imati, psi. putovanja
R= rad, to je definitivno nešto bez čega mogu
S= sreća, sunce
Š= šetnja parkom, obožavam naš gradski park
T= tišina, nekad mi je jako fali
V= vatra... nisam piroman ali obožavam gledati dok vatra gori
Z= zima moje najdraže godišnje doba

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
mrtvenevjeste.blog.hr
Uzash.blog.hr
brokendrems.blog.hr
violence.blog.hr
cruel.blog.hr
bye.blog.hr
dea15.blog.hr
crnasirena.blog.hr
56fe26.blog.hr
amorfia.blog.hr
volimcrnke.blog.hr
blackgirl15.blog.hr
hajduk4ever.blog.hr
loly1.blog.hr
lovegirl1234.blog.hr
metalsotona.blog.hr
streetmasters.blog.hr

O MENI

JA sam jedna ženska koja ima 18 god. i vjerovatno kao i sve ostale ženske širom svijeta zanima me što se to događa u muškoj glavi. Što zapravo misle kada vam npr. kažu da ves vole ili tako... A što je naj bitnije ovdje ču raspravljati i o svim "korisnim savjetima" koje vam daju novine. Biti če mi vrlo drgao ako komentirate ili savjetujete.




crno

sve je crno crno crno
crna noć crni dan

sve je crno crno crno
crni sat

sve je crno crno crno
nigdje ničeg više nema

sve je crno crno crno
samo beskraj oko nas

sve je crno crno crno
ubija nas ta crnina

sve je crno crno crno
crne ruke crni vrat

niček više nema samo beskraj oko nas
sve je crno crno crno

Ako drage curke želite uhvatiti tipa držite se mojih savijeta i ... garantirano u 14 dana je vaš.
Dajem samo provjerene recepte koji su 97% djelotvorni.






ŽIVOT NE TREBA SHVATITI PREOZBILJNO!
UOSTALOM KO SE ŽIV IZ NJEGA IZVUKAO??

ZATO ŽIVI KAO DA TI JE SVAKI DAN POSLIJESNJI
I JEDNOM ĆEŠ BITI U PRAVU!!!