PONEŠTO O DEČKIMA https://blog.dnevnik.hr/ponestoodeckima

ponedjeljak, 05.06.2006.

moja legica....

znam da ovo ispada kao tračanje ali.... zanima me vaše mišljenje- mislim ja sam mojoj frendici rekla u facu ono što ću sada napisati a sad od vas me zanima jesam li bila malo preoštra prema njoj? e ovako draga moja naći ćeš se.... znaj da mi je žalo ali rekla sam ti što sam imala- ti znaš da ja moram sve reći što me pati i nadam se da se ne ljutiš. vjerovatno sam bila preoštra ali.... ti znaš da ja tebe puuuuuuno volim
e ovako stvar je u piću.... ok sad ja smatram da ja nisma kroner ako ja izađem svaki vikend van i popijem češu deci- decija. smatram da je to ok piti štoviše ja volim popiti bolje čašu crnog vina(čistog). no nije stvar u tome moja legica se ne zna kontrolirati u tome ona ne izlazi van svaki vikend i onda kada izađe jednom van u dva mjeseca popije osam tequila i normalno da je mrtva i što onda onda ja glupača šećem vani s njom i držim joj kosu dok bljuje i ... bla bla bla.... znate kako ide. mislim nije meni to problem ali.... zar se to mora ponoviti svaki put kada izađemo van???? jel mi ne možemo skupiti jedan zajednički izlazak da se ona kontorlira u svom piću? ona jednostavno ne zna dje je granica i kada treba stati. ja znam koliko mi piće treba da se razveselim koliko da budem pijana i koliko da bljujem. osim toga meni kada je zlo nikad me niko u život u nije šetao ja sam još uvijek toliko svijesna da izažem van dišem ako treba bljujem i vratim se natrag.... znam da je ova tema odvratna ali.... istinita je. mislim stvar je u tome što ja puno bolje podnosim alkohol nego ona i imam puno bolji želudac. zlo mi je kad se sjetim koliko puta je ona spavala na klupici u parku a ja sam ko glupača stajala kraj nje- ona to nikad nije morala raditi meni. ja sama pijem i sama se trijeznim. tako je moja kolegica došla na ideju da ne pijemo istu količinu tj. da ja ne pijem ono što pije i ona pa da se zato ona brzo napija. i onda smo jedno veće izmiješale 8 pića (ne smijem vam ni napisati što smo smućkale ) i njoj je bilo zlo i bljuvala je a ja sam si bilo ono malo vesela ali otrijeznila sam se kada mi se pobljuvala u dekolte. dalje je rekla da je problem u tome što ja eksiram pa me brzo uhvati i brzo prođe a da ona lijepo sve polako pije i da ju zato tako jako uhvati... da možete misliti kako je taj izlazak završio. ja i ona ko dvije lezbe na klupici u parku samo što ona spava na klupi a ja .... propuštam najbolji dio većeri. i tako sam ja njoj rekla da mi je pun kurac više tog čuvanja i načuvavanja i da si izvoli naći granicu. da meni više ne pada napamet držati joj glavu dok bljuje i cijelu veće trijezniti ju. još manje mi treba da trpim njen mamurluk kada ju alkohlo popušta i njen bezobrazluk kada ju počne bolit glava a najviše od svega njenu nezahvalnost u tom trenutku. ona je super cura i naj frendice smo si ali ja sam joj jasno dala do znanja da prihvati to da ne može piti samnom. i što sad? ja sam joj nametnula ko neki kompleks???
gle draga mja ako ti je piće kompleks onda stvarno..... nadam se da se ne ljutiš ali ja više ne pazim na tebe. i od sad pošto si sama ne znaš granicu kad ti ja kažem da je dosta onda je dosta i nema ni kapi alkohola poslije toga! njamipartymahnutbangsmijehpusa svima

05.06.2006. u 10:19 • 12 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Dečki... hvalite ih, kudite, iskorištavajte, pomažite im. radite što hoćete s njema ali ne možete bez njih





INAČE DRAGE CURE OVAJ BLOG USTVARI POSTOJI SAMO ZATO DA BI SE ZBLIŽILE I POMAGALE JEDNA DRUGOJ.... MISLIM DA JE KRAJNJE VRIJEME DA POČNEMO BITI PRIJATELJICE I PRESTANEMO BITI NEPRIJATELJICE JER TIME SAMO ZAKOPAVAMO JEDNA DRUGU U JOŠ VEĆE BLATO A TIME I SAME SEBE....




moja abeceda....
A= auti, obožavam aute obožavam vožnju
B= banane, moje najdraže voće
C= cviječe, obožavam sve vrste sviječa iako su mi ruže najdraže
D= djeteljina, nikad u životu nisam najšla djetelinu s četiri lista
E= Egipat, zemlja koju bi htjela posjetiti
H= hrana, obožavam rezne pikantne stvari
I= izlasci
J= ja, koliko got bilo glupo ali volim sebe
K= kolači, volim peći kolače, kopno volim biti na zemlji ne volim otoke
L= lova, toga nikad nemam
M= mačke, životinje koje obožavam iza pasa, more
N= nered, mojim životom i mojojm sobom konstantno vlada nered pa... da ga nema ne znam kako bi živjela
O= obitelj. volim svoju obitelj iako smo nebrojeno mnogo puta bili posvađani
P= prijatelji, kakvi got bili dobro ih je imati, psi. putovanja
R= rad, to je definitivno nešto bez čega mogu
S= sreća, sunce
Š= šetnja parkom, obožavam naš gradski park
T= tišina, nekad mi je jako fali
V= vatra... nisam piroman ali obožavam gledati dok vatra gori
Z= zima moje najdraže godišnje doba

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
mrtvenevjeste.blog.hr
Uzash.blog.hr
brokendrems.blog.hr
violence.blog.hr
cruel.blog.hr
bye.blog.hr
dea15.blog.hr
crnasirena.blog.hr
56fe26.blog.hr
amorfia.blog.hr
volimcrnke.blog.hr
blackgirl15.blog.hr
hajduk4ever.blog.hr
loly1.blog.hr
lovegirl1234.blog.hr
metalsotona.blog.hr
streetmasters.blog.hr

O MENI

JA sam jedna ženska koja ima 18 god. i vjerovatno kao i sve ostale ženske širom svijeta zanima me što se to događa u muškoj glavi. Što zapravo misle kada vam npr. kažu da ves vole ili tako... A što je naj bitnije ovdje ču raspravljati i o svim "korisnim savjetima" koje vam daju novine. Biti če mi vrlo drgao ako komentirate ili savjetujete.




crno

sve je crno crno crno
crna noć crni dan

sve je crno crno crno
crni sat

sve je crno crno crno
nigdje ničeg više nema

sve je crno crno crno
samo beskraj oko nas

sve je crno crno crno
ubija nas ta crnina

sve je crno crno crno
crne ruke crni vrat

niček više nema samo beskraj oko nas
sve je crno crno crno

Ako drage curke želite uhvatiti tipa držite se mojih savijeta i ... garantirano u 14 dana je vaš.
Dajem samo provjerene recepte koji su 97% djelotvorni.






ŽIVOT NE TREBA SHVATITI PREOZBILJNO!
UOSTALOM KO SE ŽIV IZ NJEGA IZVUKAO??

ZATO ŽIVI KAO DA TI JE SVAKI DAN POSLIJESNJI
I JEDNOM ĆEŠ BITI U PRAVU!!!