PONEŠTO O DEČKIMA https://blog.dnevnik.hr/ponestoodeckima

petak, 07.04.2006.

PETAK (prisluškivala sam u vlaku)

napokon petak!!!! wavethumbuppartysmokin
nemate pojma kako živim za petak poslije dva sata kada dođem kući!
onda počinje vikend!!!partysmokinmouthwashnut
da nema petka ili da u šk idemo 7 dana u tjednu ja bi prolupala i danas sam skoro prolupala a vač sam duboko zaglibila u PMS tako da sam kao profesionalni ubojica koji čeka novu narudžbu!burninmadbang
ženski rod je proklet s tim! prvo kad ju dobijete maternica vam se raspada ono sijajno ti je a prije drzuge dobiješ PMS!burninmad
ne znam kakvo je to razdoblje vama ali meni da netko da bilo kakvo vatreno oružje ja bibila u stanju pola ljudi poubijati!!! i kud mi dans nije dosta što imam PMS sad sam pokupila i neku jadnu prehladu pa šmrkljarim cijeli dan! kada je kraj mukama???headbang

a da neki dan kada sam dolazila iz Zg-a čula sam kako dvije ženske pričaju (znam da je nekulturno prisluškivati ali jednostavno nisam si mogla pomoći) uglavnom ova jedna ženska je pričala toj svojoj prijateljici kako se zaručila za lika i kako je on u početku bio savršen! držao ju je kao kap vode na dlanu... nosio doručak u krevet i sve to. uglavnom bio je lik kao princ iz bajke! i onda joj je prvo počeo prijtiti verbalno. kao ono da će ju ubiti ako ga prevari i ono kao počeo joj je govoriti da je glupa i da je kurva i tako. a ženska ga ne vara jer je ludo zaljubljena u njega i ful ga voli. i sad sve do neki dan je on njoj tako prijetio i neki dan ju je istukao. i to nije sad da ju je pljusnuo nego ju je fanjski istukao. ženska je sva plava. i ta ženska što je dobila batina pita tu svoju prijateljicu šta da radi kao?
a njoj kaže ova da ga ostavi i da ga prijavi policiji (iako ja mislim da n od policije nebi bilo neke prevelike koristi ali zašto ne) a kaže njoj ta što ju je istukao da ona njega ne može ostaviti jer ona njega voli i obožava i da je on njoj sve na svijetu
i da ona ne može zamisliti život bez njega!
i???? što vi kažete na tu priču?
mene bi lik mogao samo jednom istući nakon toga ja bi mu ruke odrezala. ako nebi mogla dok je budan bi dok spava a ako nebi ni to mogla pa bar postoje različite vrste toksina kojima bi ga se riješila. iskreno ne mogu vjerovati da si neka ženska može dopustiti da ju lik tuče!!!
DRAGE CURE, DJEVOJKE, ŽENE AKO VAS TUKU NE VOLE VAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07.04.2006. u 14:41 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Dečki... hvalite ih, kudite, iskorištavajte, pomažite im. radite što hoćete s njema ali ne možete bez njih





INAČE DRAGE CURE OVAJ BLOG USTVARI POSTOJI SAMO ZATO DA BI SE ZBLIŽILE I POMAGALE JEDNA DRUGOJ.... MISLIM DA JE KRAJNJE VRIJEME DA POČNEMO BITI PRIJATELJICE I PRESTANEMO BITI NEPRIJATELJICE JER TIME SAMO ZAKOPAVAMO JEDNA DRUGU U JOŠ VEĆE BLATO A TIME I SAME SEBE....




moja abeceda....
A= auti, obožavam aute obožavam vožnju
B= banane, moje najdraže voće
C= cviječe, obožavam sve vrste sviječa iako su mi ruže najdraže
D= djeteljina, nikad u životu nisam najšla djetelinu s četiri lista
E= Egipat, zemlja koju bi htjela posjetiti
H= hrana, obožavam rezne pikantne stvari
I= izlasci
J= ja, koliko got bilo glupo ali volim sebe
K= kolači, volim peći kolače, kopno volim biti na zemlji ne volim otoke
L= lova, toga nikad nemam
M= mačke, životinje koje obožavam iza pasa, more
N= nered, mojim životom i mojojm sobom konstantno vlada nered pa... da ga nema ne znam kako bi živjela
O= obitelj. volim svoju obitelj iako smo nebrojeno mnogo puta bili posvađani
P= prijatelji, kakvi got bili dobro ih je imati, psi. putovanja
R= rad, to je definitivno nešto bez čega mogu
S= sreća, sunce
Š= šetnja parkom, obožavam naš gradski park
T= tišina, nekad mi je jako fali
V= vatra... nisam piroman ali obožavam gledati dok vatra gori
Z= zima moje najdraže godišnje doba

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
mrtvenevjeste.blog.hr
Uzash.blog.hr
brokendrems.blog.hr
violence.blog.hr
cruel.blog.hr
bye.blog.hr
dea15.blog.hr
crnasirena.blog.hr
56fe26.blog.hr
amorfia.blog.hr
volimcrnke.blog.hr
blackgirl15.blog.hr
hajduk4ever.blog.hr
loly1.blog.hr
lovegirl1234.blog.hr
metalsotona.blog.hr
streetmasters.blog.hr

O MENI

JA sam jedna ženska koja ima 18 god. i vjerovatno kao i sve ostale ženske širom svijeta zanima me što se to događa u muškoj glavi. Što zapravo misle kada vam npr. kažu da ves vole ili tako... A što je naj bitnije ovdje ču raspravljati i o svim "korisnim savjetima" koje vam daju novine. Biti če mi vrlo drgao ako komentirate ili savjetujete.




crno

sve je crno crno crno
crna noć crni dan

sve je crno crno crno
crni sat

sve je crno crno crno
nigdje ničeg više nema

sve je crno crno crno
samo beskraj oko nas

sve je crno crno crno
ubija nas ta crnina

sve je crno crno crno
crne ruke crni vrat

niček više nema samo beskraj oko nas
sve je crno crno crno

Ako drage curke želite uhvatiti tipa držite se mojih savijeta i ... garantirano u 14 dana je vaš.
Dajem samo provjerene recepte koji su 97% djelotvorni.






ŽIVOT NE TREBA SHVATITI PREOZBILJNO!
UOSTALOM KO SE ŽIV IZ NJEGA IZVUKAO??

ZATO ŽIVI KAO DA TI JE SVAKI DAN POSLIJESNJI
I JEDNOM ĆEŠ BITI U PRAVU!!!