PONEŠTO O DEČKIMA https://blog.dnevnik.hr/ponestoodeckima

nedjelja, 02.04.2006.

DANAS NEMA NE SAVJETUJEM

thumbupwavewavewavejučer tj. jutros oko pola 4 u disku upoznala sam tako super lika.kiss mislim super i izgleda ali ... u duši je baš jako jako jako dobar dečko. to se vidi u očima. sve može biti laž i prevara ali oči nikada ne lažu. rolleyestočnije skužila sam ja tog tipa već negdje oko 22h kad smo došli u ovaj jedan kaf ali... ... nekako bilo mi je glupo doći do njega i šta da mu kažem??? čuj ti sviđaš mi se! bangne znam baš kako bi to prošlo. i tako kada sam otišla u disko on i njegov kolega bili su tamo... i kako doći do tipa ako ne preko njegovog prijatelja??? prvo počneš malo zezati njegovog kolegu a postupno prelaziš na cilj. znam da mi plan nije baš čvrsto stajao na zemlji ali... ja vjerujem da vrijedi pokušati. coolsmokininače KO NE RISKIRA NE PROFITIRA!!! i tako u jednom krugu po disku nabacim ti ja njegovom kolegi neki komentar naravno tip se upecao. pomislila sam u sebi JEEEEE!!! i dođu do mene njih dvojica ali prvo trebaš kolegu srediti i tako malo po malo maknem se ja od njih kad evo sjede ti oni u separeu meni iza leđa. i što sad ??? lik koji je sladak sjedi iza mene a njegov kolega me zove... bila bi glupa kada nebi otišla sjesi do njih. nabaciš par komentara njegovom kolegi i onda polako pređeš na lika. sva sreća da su došle moje dvije prijateljice i to mi je bilo od velike pomoći jer da nisu došle nebi se mogla riješiti kolege koji je bio uvjeren da se zanimam za njega. plan bi propao da lik nije počeo davati neke siglnale iako jako jako male ali... što sam mogla izgubiti? rolleyesnuttako se moja kolegica bacila na njegovog kolegu i počela ga zezati a ja sam obećala liku ako nam sa šanka donese piće partyda će dobiti pusu. tip je donio piće a čuj nisam tako glupa pa da sada ne održim svoju riječ koju inače uvijek održim!!! kažem ja njemu ajde da riješim i ja svoj dio dogovora samo ajmo se maknuti odavde točnije mislila sam ajmo se maknuti od tvog kolege koji ... možda bi eksplodirao da je vidio kako se ljubimo. i tako ja krenem i on dođe zamnom i uhvati me za ruku... to je bilo jako slatko. i trebala sam se popeti uz neke stube a pošto sam je slavila rođkas partysmokinthumbupod frendice i cijelo veće bila na tekili... moš si milsiti šta su mi stube predstavljale. i kažem ja njemu da nema šanse da se popnem a on mi kaže pa ako hoćeš odnjet ću te. taj dio me ostavio onako u šoku... on će mene odnjeti?? thumbupWOW pomislila sam. i napokon ostanemo mi sami. pričali smo o svemu... i lik je onako bar mi se čini dosta iskren. sve što sam ga pitala rekao mi je. super je što smo se odmah složili po pitaju nekih stvari kao što su ogomet i tako. dok sam bila s njim imala sam osjećaj kao da ga znam već 110 god. i odlično je bilo kada je rekao da nije nikad sa curom bio na jednu noć ... znam da su sad druga vremena ali i tri dana su nešto onako na jednu noć je kao da si kod prostitutke. roflZNAČI IMA ŠANSE DA BUDEMO SKUPA!!!!!!!!! to mi je uljepšalo dan, veće, život!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! danas sam tako sretna!!!! nadam se da neću nešto zajebati jer... inače ja uvijek zajebem neku vezu. da vam otkrijem tajnu tip ima super tijelo ali srce.......................... to je nešto posebno. mislim da je genijalan ali ... tjela bi biti s njim a sad opet ne znam šta da radim ne žalim forsirati!!! ne žalim da sve bude prebrzo i da zato ne budemo skupa. zato tražim vešu pomoć!! najbolje bi ustvari bilo kada bi ja njemu poslala sms da pročita ovo što sam sada napisala ali jel ti nije nekak... da ga previše pritišćem. neću reći da sam se zaljubila ali reći ću da mi se jako jako jako tip sviđa i nebi tjela upropastiti stvar. coolkisskissnutpartysmokinthumbupwave

02.04.2006. u 14:39 • 7 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Dečki... hvalite ih, kudite, iskorištavajte, pomažite im. radite što hoćete s njema ali ne možete bez njih





INAČE DRAGE CURE OVAJ BLOG USTVARI POSTOJI SAMO ZATO DA BI SE ZBLIŽILE I POMAGALE JEDNA DRUGOJ.... MISLIM DA JE KRAJNJE VRIJEME DA POČNEMO BITI PRIJATELJICE I PRESTANEMO BITI NEPRIJATELJICE JER TIME SAMO ZAKOPAVAMO JEDNA DRUGU U JOŠ VEĆE BLATO A TIME I SAME SEBE....




moja abeceda....
A= auti, obožavam aute obožavam vožnju
B= banane, moje najdraže voće
C= cviječe, obožavam sve vrste sviječa iako su mi ruže najdraže
D= djeteljina, nikad u životu nisam najšla djetelinu s četiri lista
E= Egipat, zemlja koju bi htjela posjetiti
H= hrana, obožavam rezne pikantne stvari
I= izlasci
J= ja, koliko got bilo glupo ali volim sebe
K= kolači, volim peći kolače, kopno volim biti na zemlji ne volim otoke
L= lova, toga nikad nemam
M= mačke, životinje koje obožavam iza pasa, more
N= nered, mojim životom i mojojm sobom konstantno vlada nered pa... da ga nema ne znam kako bi živjela
O= obitelj. volim svoju obitelj iako smo nebrojeno mnogo puta bili posvađani
P= prijatelji, kakvi got bili dobro ih je imati, psi. putovanja
R= rad, to je definitivno nešto bez čega mogu
S= sreća, sunce
Š= šetnja parkom, obožavam naš gradski park
T= tišina, nekad mi je jako fali
V= vatra... nisam piroman ali obožavam gledati dok vatra gori
Z= zima moje najdraže godišnje doba

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
mrtvenevjeste.blog.hr
Uzash.blog.hr
brokendrems.blog.hr
violence.blog.hr
cruel.blog.hr
bye.blog.hr
dea15.blog.hr
crnasirena.blog.hr
56fe26.blog.hr
amorfia.blog.hr
volimcrnke.blog.hr
blackgirl15.blog.hr
hajduk4ever.blog.hr
loly1.blog.hr
lovegirl1234.blog.hr
metalsotona.blog.hr
streetmasters.blog.hr

O MENI

JA sam jedna ženska koja ima 18 god. i vjerovatno kao i sve ostale ženske širom svijeta zanima me što se to događa u muškoj glavi. Što zapravo misle kada vam npr. kažu da ves vole ili tako... A što je naj bitnije ovdje ču raspravljati i o svim "korisnim savjetima" koje vam daju novine. Biti če mi vrlo drgao ako komentirate ili savjetujete.




crno

sve je crno crno crno
crna noć crni dan

sve je crno crno crno
crni sat

sve je crno crno crno
nigdje ničeg više nema

sve je crno crno crno
samo beskraj oko nas

sve je crno crno crno
ubija nas ta crnina

sve je crno crno crno
crne ruke crni vrat

niček više nema samo beskraj oko nas
sve je crno crno crno

Ako drage curke želite uhvatiti tipa držite se mojih savijeta i ... garantirano u 14 dana je vaš.
Dajem samo provjerene recepte koji su 97% djelotvorni.






ŽIVOT NE TREBA SHVATITI PREOZBILJNO!
UOSTALOM KO SE ŽIV IZ NJEGA IZVUKAO??

ZATO ŽIVI KAO DA TI JE SVAKI DAN POSLIJESNJI
I JEDNOM ĆEŠ BITI U PRAVU!!!