PONEŠTO O DEČKIMA https://blog.dnevnik.hr/ponestoodeckima

srijeda, 29.03.2006.

OBUCI SE LEŽERNO

coolDrage moje samo vi odite na sastanak tj. spoj sa tipm u trenirci ili nekim malo sirim trapericamathumbup ja neću. To ležerno oblačenje ok je kada vi već hodate mjesec dana ali na prvi spoj dođi ti tipu u trenirci dok svuda oko tebe skaću zenske u minjacima. Bolje ti obuci minjak pa i ako ti nije ležerno i ugodno ali barem ćeš znati da tvojbudući i još par dečkiju gledaju u tebe a onda ćeš se i to bolje osjećati.dead Osim toga zašto nebi pokazala ono što imaš. Toliko je ženski koje nemaju šta pokazati pa što onda nebi i ti??? Njima i ovako nije važno šta vide ... važan je minjak i dekolte a hoćeš li ti u taj dekolte imati što za staviti ili će to biti umijetno to i ovako i onako na tom prvom spoju niko ne zna.wave

29.03.2006. u 14:29 • 2 KomentaraPrint#^

utorak, 28.03.2006.

JEDI NORMALNO

coolDalje savijet koji ču protumačiti je jedi normalnorolleyes... dečki ne vole cure koje su na dijeti...party pa da mi je i to vidjeti!! Zamisli ovo ti i tvoj jedini na romantičnoj večeri normalno uz pizzu i coca colu i onako ti pojedeš više od pola pizze. MIsliš da bi to njega impresioniralo? Ne znam baš... Dali bi tebe impresioniralo da ostaneš gladna s osobom za koju si mislila da ne jede toliko? Osim toga ipak mislim da do braka ne trebaju znati koliko zapravo jedemo. Moj generalni zaključak je da mu ipak ostaviš više od pola pizze.thumbupwave Drago mi je što ti se sviđa moj blog. Nadam se da će i ostatak uvidjeti istinitost mog bloga. Bilo bi mi vrlo drago da mi se postave neka pitanja ukoliko dođe od nekih nejasnoća. NAdam se da ćeš i dalje nastaviti posjećivati moj blog.

28.03.2006. u 14:16 • 0 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 27.03.2006.

BUDI PRIRODNA

Prva laž koju sam danas pročitala u naovinama koje ti savjetuju kako da upecaš lika je budi prirodna. Točnije to nije laž nego to je još nešto gore... može ti pomoči ali može i odmoči. kako?? pa koja od vas bi svojoj simpatiji ili dečku s kojim niste u toliko dugoj vezi pojavila se pred očima bez i malo pudera sjajila sjenila crne olovke i maskare?? Ili kada vem onako prekrasno za vrijeme menzesa proviti prvi prištić koja bi se pojavila pred njim a da ga ne sakrije hrpom korektora???? Mislim ta teza o tome da budeš prirodna propala je u startu u vodu... što oni znaju dali je tvoja kosa tamno ili svijetlo smeđa malo boje za kosu nikome nije naštetilo. ili sjajilo koje ti ističe usne... pa ne znam baš koliko to odmaže kaka vas on krene poljubiti??? A onda maskara i crna olovka sa sjenilom na kapcima za neviniji pogled i nova diva je rođena i ne zaboravite potpuno je prirodna.

27.03.2006. u 18:08 • 1 KomentaraPrint#^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Dečki... hvalite ih, kudite, iskorištavajte, pomažite im. radite što hoćete s njema ali ne možete bez njih





INAČE DRAGE CURE OVAJ BLOG USTVARI POSTOJI SAMO ZATO DA BI SE ZBLIŽILE I POMAGALE JEDNA DRUGOJ.... MISLIM DA JE KRAJNJE VRIJEME DA POČNEMO BITI PRIJATELJICE I PRESTANEMO BITI NEPRIJATELJICE JER TIME SAMO ZAKOPAVAMO JEDNA DRUGU U JOŠ VEĆE BLATO A TIME I SAME SEBE....




moja abeceda....
A= auti, obožavam aute obožavam vožnju
B= banane, moje najdraže voće
C= cviječe, obožavam sve vrste sviječa iako su mi ruže najdraže
D= djeteljina, nikad u životu nisam najšla djetelinu s četiri lista
E= Egipat, zemlja koju bi htjela posjetiti
H= hrana, obožavam rezne pikantne stvari
I= izlasci
J= ja, koliko got bilo glupo ali volim sebe
K= kolači, volim peći kolače, kopno volim biti na zemlji ne volim otoke
L= lova, toga nikad nemam
M= mačke, životinje koje obožavam iza pasa, more
N= nered, mojim životom i mojojm sobom konstantno vlada nered pa... da ga nema ne znam kako bi živjela
O= obitelj. volim svoju obitelj iako smo nebrojeno mnogo puta bili posvađani
P= prijatelji, kakvi got bili dobro ih je imati, psi. putovanja
R= rad, to je definitivno nešto bez čega mogu
S= sreća, sunce
Š= šetnja parkom, obožavam naš gradski park
T= tišina, nekad mi je jako fali
V= vatra... nisam piroman ali obožavam gledati dok vatra gori
Z= zima moje najdraže godišnje doba

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
mrtvenevjeste.blog.hr
Uzash.blog.hr
brokendrems.blog.hr
violence.blog.hr
cruel.blog.hr
bye.blog.hr
dea15.blog.hr
crnasirena.blog.hr
56fe26.blog.hr
amorfia.blog.hr
volimcrnke.blog.hr
blackgirl15.blog.hr
hajduk4ever.blog.hr
loly1.blog.hr
lovegirl1234.blog.hr
metalsotona.blog.hr
streetmasters.blog.hr

O MENI

JA sam jedna ženska koja ima 18 god. i vjerovatno kao i sve ostale ženske širom svijeta zanima me što se to događa u muškoj glavi. Što zapravo misle kada vam npr. kažu da ves vole ili tako... A što je naj bitnije ovdje ču raspravljati i o svim "korisnim savjetima" koje vam daju novine. Biti če mi vrlo drgao ako komentirate ili savjetujete.




crno

sve je crno crno crno
crna noć crni dan

sve je crno crno crno
crni sat

sve je crno crno crno
nigdje ničeg više nema

sve je crno crno crno
samo beskraj oko nas

sve je crno crno crno
ubija nas ta crnina

sve je crno crno crno
crne ruke crni vrat

niček više nema samo beskraj oko nas
sve je crno crno crno

Ako drage curke želite uhvatiti tipa držite se mojih savijeta i ... garantirano u 14 dana je vaš.
Dajem samo provjerene recepte koji su 97% djelotvorni.






ŽIVOT NE TREBA SHVATITI PREOZBILJNO!
UOSTALOM KO SE ŽIV IZ NJEGA IZVUKAO??

ZATO ŽIVI KAO DA TI JE SVAKI DAN POSLIJESNJI
I JEDNOM ĆEŠ BITI U PRAVU!!!