ponekadslaba

nedjelja, 21.11.2010.

PALAGRUŽA

svaki put kad poželim nestati...imam cilj...palagruža....mene je očarala...uživajte

21.11.2010. u 14:59 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 09.11.2010.

nostalgija za nekim drugim vrimenom.......

....kako neka sitnica može odvući čovika u nostalgiju....jutros stara pisma,pa druga...i siti me na neke ljude koje sam nekad poznavala...neka davna lipa vrimena kad si zna doć na rivu...i nać uvik nekoga koga znaš.i najlipše je od svega kad ta svoja blesava sjećanja podijeliš s kolegicama iste godine proizvodnje ko što sam i sama.........sićam se-točno se znalo di je ko na rivi-kraj bobisa šminkeri,pa oko palmi neki koje smo čudno zagledali,a kod autobusne stanice mi....lipo bi došli i sili...bila bura ili južina....svaka je od njih je imala nešto za dodat!!!!!ko je vidija kafiće????
s mojih 16-17 godinq to se nije ni moglo ni smilo,hahahha
matineje u milde sortea?hm...samo ako bi mater bila baš od volje...odavno se nisam nasmijala ko danas s kolegicama-ko se sića espadrila,koleđica,doksajderica,spidfajerica?hahahha..a jednog od rijetkih splitskih butika-naftaline?s onim žablje zelenim jaketama u kojem su svi bili isti-jednako važn?'samo su sritnici imali priliku poć do trsta.....dobro...znalo se i meni omaknit-ali najlipše je bilo u švercera kupit one lipe espadrile-koji god broj bio!!!!a tek one lipe carera rebe!!one ljubičaste...i one lipe majice šišmiš rukava
i top gan očale!!!!ma nismo se mi na tome zaustavile!!!!
sićate se onih lipih kecelja za školu?samo je jedna škola u splitu imala bordo-a mi drugi-lipe plave-moja je mama dala truda sebi-zašto bi njena princeza bila obična?pa je lipo iskukičala okovratnik koji sam morala nosit na gnjusnoj kecelji puf-rukava!!!!a tek veliki odmor i onaj čokac koji je prodava lipe perece(ne smin se ni siti šta su govorili zašto su onako lipo slani,hahahha)...i one lipe karamelizirane jabuke na štapiću....a tek špice???pa u PPK mliko u kesici a meni je alpsko u tetrapaku bilo najdraže ali mater nije dala-preskupo je bilo!!!...ee tu smo došli do onog lipog lonca koji je svira ka lud kad bi mliko bilo gotovo!!!!pa mali eurokrem čokoladica u zlatnom papiriću?a tek one šećerne table!!!!lipo smo se sitile i jugoplaje i univerzalki-i onih patika s debelim bilim đonom i gumom naprid ...a tek šangajke i startasice??hahahah...e da ne zaboravim one lipe suknje od gaze koje sam vezala u grope i tangala!!!!a prašak za robu u platnenim vrićicama-koliko ih je nosilo bermude s kojih se dičio natpis -faks!!!!!a tek mirisa glanca za parkete u staklenoj boci lipoga naziva-4asa kojeg je moja mati obožavala pa smo morali svi pazit kako šetamo po doma dok je ona sileno išla kod suside na kavu u novoj kućnoj vešti i šlapama na puf!!!!naravno trajna veličine sarme bila je pitanje statusa!!!!

a miline...e..onda je došla uspavana kolegica tek koju godinicu starija i otvorila svoju škatulu sićanja-dalmacija vina i orele koju je kupovala na dece i umakaal prst u grlo boce do doma da mater ne vidi da fali!!!!!!a tek mermelade na kile u bonačića!one lipe-mješane šta se tresla prid očima zagrabljena iz limene kante od 10 kg na kojoj su nacrtane curice s kikicama...i one paštete na kile koju je i mucalo spominja ma ja je se ne spominjem.....i laštika,graničara,grupa traži grupu,kukaklo....igara koja moja dica nikad neće igrat jer imaju fejs......imali smo malo...moj sin i sad pita-kako niste mogli kupit?ma meni nije tribalo puno da budem sritna.......imali smo malo i živili lipo.....
ma biće da sam ostarila kad me ovako puklo na južinu.......a sve je kriva neka blesava stara pisma koja je jutros bila na radiju i koja me vratila desetljeća unazad............ufffffff

http://www.youtube.com/watch?v=-mtIuJvdja4

09.11.2010. u 18:02 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Srpanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (5)
Veljača 2011 (2)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (2)
Listopad 2010 (1)

Komentari da/ne?

Opis bloga

svašta neštozujo

Linkovi

dalmacija news
hajduk .hr
torcida.org
forum hr
net hr

pratim

spliću
neverina
umorno oko
marčelinu
suncokretu
luki
šašavu mamicu
čiovku
broda
M
gavuna
romantiku
superženu