body Božja ljubav je poput oceana, vidiš joj početak, ali nikad kraj... body

ponedjeljak, 26.02.2007.

BESKRAJ SE S KRAJEM IGRA I NA TRENUTAK MU DAJE RIJEČ…

(ovaj post je posvečen mom djedu- 24.10.1938.-26.2.2005.)

njegova pjesma:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Daljine mirišu na odmicanja

Ja što grebem ova slova jesam:
buntovnik bez razloga,
i dječak sa brkovima.

Imam široke dlanove
i Srce.

Pjevam
i noću živim o slapu krvi
što pere bjelutke mojeg
sječanja.

Volim
rijeku, suton i polje
i sebe ću pokloniti njima.

U meni caruje tišina
I zločini

Prkos

Moram nočas da presječem
svoju pjesmu ćutanjem

U daljini dvije suhe raklje:
ruke majke i oca.


Borivoje I. Potkonjak

06:40 - Komentiraj ( 15 ) Print - On/Off

nedjelja, 25.02.2007.

Goldfinger "Free Me" (PETA Video)

03:04 - Komentiraj ( 0 ) Print - On/Off

nedjelja, 18.02.2007.

ANIMALS HAVE FEELINGS!!!














Njihove oči su slomljene od tuge, bola i straha.
Osjećaju gdje ih vode.
Njihovi pogledi optužuju ljude.


pitaju se i misle...
Zašto nas ubijate?
Zašto nas kuhate, pečete i komadate naše tijelo?
Zar vam Stvaratelj nije dao biljke i plodove u poljima i šumama?
Šta smo vam učinili da nas držite zatvorene i hranite nas vašim otpacima hrane?
Vaše srce je bezosjećajno i nemilosrdno.
Jedan temelj drži sav život; vaša srca su okamenjena.
U vašim grudima udara samo jedan mišić za vas i vaše dobro.
Smilujte se, dok vas netko ne stavi na naše mjesto.
Iako smo samo životinje, živimo i osjećamo, kao i vi;
život je osjećanje, osjećaji i opažanje.

Primjećujemo razlog vašeg ponašanja prema nama.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na cijelom svijetu ljudi muče životinje, loše postupaju prema njima, te ih upotrebljavaju za svoje svrhe:- masovno držanje i masovno ubijanje iza zatvorenih vrata.
Pitam se samo dali bi oni ljudi koji tvrde da vole životinje mogli ubiti ili pustiti nekome drugom da ubije nekoga poput svojih roditelja ili prijatelja kada bi mu to garantiralo bolji život bez obzira na to što bi imali načina da to izbjegnu- valjda shvačate što želim reći...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Od ubijstva životinje do ubijstva čovjeka samo je jedan korak pa tako i od mučenja životinja do mučenja ljudi" -Tolstoj


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

cool and funny filmići:
smijeh 1>KLIKNI
smijeh 2>KLIKNI
smijeh 3>KLIKNI
smijeh 4>KLIKNI
smijeh 5>KLIKNI
smijeh 6>KLIKNI
smijeh 7>KLIKNI


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

prestrašno- ove snimke nisu za svačije oči eek, ali svejedno pogledajte do kraja. na vjeronauku, a i etici nas uče da životinje nemaju osječaja i razuma, evo dokaza da je baš obrnuto:
no 1>KLIKNI
no 2>KLIKNI
no 3>KLIKNI
no 4>KLIKNI
nonjami 5>KLIKNI
no 6>KLIKNI
no 7>KLIKNI


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

malo koliko-toliko normalnih videa:
rolleyes 1>KLIKNI
rolleyes 2>KLIKNI-sweet


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

filmić za one koje boli briga za pokuse na životinjama:
puknucu>KLIKNI


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

filmić samo za one koji nose krzno:
mad>KLIKNI


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

par igrica:
nut 1>Revenge of the PETA Tomatoes!
nut 2>Kentucky Fried Cruelty "Save Chicks" Game
nut 3>Lobster Lib
nut 4>Stick-a-Chick Game
nut 5-moja najdraža:>J. Lo: Flee the Fur Ho Game
namcor 6>Visit a Real Research Laboratory


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pseće i mačje krzno


www.prijatelji-zivotinja.hr


i za kraj:wave
Michael Jackson - Earth Song

18:45 - Komentiraj ( 7 ) Print - On/Off

ponedjeljak, 05.02.2007.

Moja pjesma :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tragom beskraja koračam,
iz dana u dan,
iz noći u noć,
tražeći nešto što
sam odavno izgubila
… svoje srce, snove, život.

Ne mareći za nikoga
prolazim kroz davno izgubljene
snove, tražeći sebe u tom svijetu.
Svijetu kojem nema kraja.

Pitam se samo,hoću li
se prepoznati,da li ću se
moći nositi s onime što
jesam,ili ću samo krenuti
dalje, prihvatiti ono što sam
postala…ono što su napravili
od mene.

Tražit ću,trebam odgovore
ma kakvi god oni bili
želim ih znati.Gdje li se
samo skrivaju?

Proći ću sve oceane,
pustinje,livade,planine.
Moje srce još negdje kuca
i čeka da ga nađem.
Odbacila sam ga, ali
sada tek shačam da
ne mogu bez njega.

Možda se nađem,
možda ne, vrijeme
će presuditi.
Ono uništava sve pred
sobom,ostavljajući samo
otisak prošlosti, prošlosti
koja odlazi u zaborav.

Ali to me ne zamara,
još uvjek tražim, dio
po dio i ne namjeravam
odustati dok ne nađem
ono za čim sam krenula
u potragu.

Možda će put do toga
biti dug, ali će se isplatiti.
U pitanju su ipak moje srce,
snovi,život……odnosno ja
sama.


Za sve izgubljene djevojke u potrazi za onime što im pripada!!!

00:37 - Komentiraj ( 5 ) Print - On/Off

četvrtak, 01.02.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jedan pametan čovjek je napisao:

“U životu su nam najdraži oni dani koji su se večim dijelom odvili u mašti,…”


Istina, do sada sam bila slijepa, nisam vidjela neke stvari…zapravo ih nisam ni htjela vidjeti, ali ne spremna sam progledala i moram se sada nositi s time, znam da bi bilo lakše zažmiriti, ali ću se pokušati praviti hrabrom i jakom i živjeti sa spoznajom da život nije tako lijep, a neke osobe koje sam smatrala dragima da ipak nisu takve…. Odrastam, bilo bi lijepo kada bi se u nekim trenucima mogla vratiti u djetinjstvo, susresti se sa osobama iz prošlosti s kojima sam proživjela najljepše trenutke u životu, trenutke koji se više nikad neće ponoviti, trenutke u kojima je glavnu ulogu igrala bezbrižnost i maštanje o tome kako će biti kad odrastem.


“…a na kraju ispadne da su snovi lijepi dok se ne ostvare.”

21:34 - Komentiraj ( 3 ) Print - On/Off

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

2008/09 (2)
2008/08 (1)
2008/01 (3)
2007/11 (1)
2007/07 (1)
2007/06 (1)
2007/05 (1)
2007/04 (3)
2007/03 (2)
2007/02 (5)
2007/01 (4)
2006/12 (2)
2006/11 (1)
2006/10 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Hvalospjev ljubavi

Kad bih sve jezike ljudske govorio,
i anđeoske,
a ljubavi ne bih imao,
bio bih mjed što ječi
ili cimbal što zveči.
Kad bih imao dar prorokovanja
i znao sva otajstva
i sve spoznaje,
i kad bih imao svu vjeru
da bih i gore premještao,
a ljubavi ne bih imao - ništa sam!
I kad bih razdao sav svoj imetak
i kada bih predao tijelo svoje da se sažeže,
a ljubavi ne bih imao
- ništa mi ne bi koristilo.

Ljubav je velikodušna,
dobrostiva je ljubav,
ne zavidi,
ljubav se ne hvasta,
ne nadima se;
nije nepristojna,
ne traži svoje,
nije razdražljiva,
ne pamti zlo;
ne raduje se nepravdi,
a raduje se istini;
sve pokriva, sve vjeruje,
svemu se nada, sve podnosi,
ljubav nikad ne prestaje.

Sada spoznajem djelomično,
a sada ću spoznati savršeno,
kao što sam i spoznat!
A sada ostaju vjera, nada i ljubav
- to troje -
ali najveća je među njima ljubav.

...Korinčanima iz Svetog pisma



Ruah - Fides




BOG JE MOJ SPASITELJ, NJEMU SE UTJEČEM
U RUKU NJEGOVU JA SVOJU POLAŽEM
PUŠTAM DA VODI ME, U VJERI SLIJEDIM GA,
OD SMRTI VJEČNE ON MI DUŠU IZBAVLJA.

DOVIJEKA HVALIT ĆU GA.
BOG JE RAZBIO MOJ STRAH
I SVJETLOM ODAGNAO MOJ MRAK;
DOVIJEKA HVALIT ĆU GA,
DA, DOVIJEKA, DOVIJEKA HVALIT ĆU GA.

DUŠA MI BJEŠE SVA OKOVOM SPUTANA,
KORAK MOJ POSTA UMORAN I BESCILJAN.
AL' BOG ME POGLEDA BLAG I MILOSRDAN,
MILOŠĆU SVOJOM NOV MI ŽIVOT DAROVA.




COUNTER OD 13.3.2007.


Free Hit Counter










myspace glitter

myspace glitter

myspace layout images

myspace layout



myspace backgrounds

myspace backgrounds



myspace layouts

myspace layouts




myspace backgrounds

myspace backgrounds




PJESMA BRATA SUNCA
(sv. Franjo Asiški)


Uzvišeni, svemogući, dobri Bože,
Tebi, pripada hvala i slava, čast i svaki blagoslov.
Samo tebi, Svevišnji, pripadaju,
a nijedan čovjek nije dostojan da to spomene.
Neka te, Bože moj, hvale svi stvorovi,
napose gospodin brat sunce,
jer sunce je dan i ono nam daje svjetlo.
Ono je lijepo i bljeska velikim sjajem.
Ono, Svevišnji, nosi tvoju sliku.
Neka te hvale, Bože moj,
brat mjesec i sestre zvijezde,
kojima podari sjaj, ljepotu, i mjesto na nebu.
Neka te, Bože moj, hvali brat vjetar,
i zrak za vedra i oblačna i svakog vremena,
kojim izdržavaš svoja stvorenja.
Neka te hvali, Bože moj, sestra voda,
koja je tako potrebita i ponizna, dragocjena i čista.
Neka te, Bože moj, hvali sestra vatra,
kojom rasvjetljuješ noć,
koja je tako lijepa i vesela, čila i jaka.
Neka te, Bože moj, hvali naša majka zemlja,
koja nas hrani i izdržava,
koja proizvodi mnogovrsne plodove,
šareno cvijeće i trave.
Neka te hvale, Bože moj,
oni što praštaju iz ljubavi prema tebi,
što trpe slabosti i patnje.
Blago svima što ustraju u miru,
jer ti ćeš ih, Svevišnji, okruniti.
Neka te hvali, Bože moj, naša sestra tjelesna smrt,
kojoj nitko ne može izmaći.
Jao onima što umiru u teškim grijesima!
Blago onima što se nađu u tvojoj svetoj volji,
jer im druga smrt neće nauditi.
Hvalite Boga mojega i uzvisujte ga
i zahvaljujte i služite mu u svoj poniznosti!




Molitva sv. Franje

Gospodine, učini me oruđem svoga mira:
Gdje je mržnja, da donosim ljubav!
Gdje je uvreda, da donosim praštanje!
Gdje je nesloga, da donosim jedinstvo!
Gdje je zabluda, da donosim istinu!
Gdje je sumnja, da donosim vjeru!
Gdje je očaj, da donosim nadu!
Gdje je tama, da donosim svjetlo!
Gdje je žalost, da donosim radost!

Gospodine, učini da ne tražim:
da me tješe, nego da ja tješim druge;
da ne zahtijevam da me razumiju,
nego da ja razumijem druge;
da ne tražim samo da me ljube,
nego da i ja ljubim druge!

Jer tko se daruje prima;
tko prašta, bit će mu oprošteno;
i tko umire sebi,
rađa se za vječni život.

CREDITS

picture: gnce
base code: sugarmeemee