Špijunka

Veliki naslov goes here

20.01.2007., subota

Hehehe.

Ajme zakon , ovaj blog nitko neće komentirat...

Super je dosla pauza, stvari su se vidim promijenile. Blog editor za komentare ima yahoo ikonicu (tuzba) :D i tak

Popadale su mi slike sve :O hm hm.. kaj vam je tak tesko bilo to zadrzat... sve je donekle lijepo funkcioniralo. :D
Al ajde necu sad picajzla bit. :)

Dakle dragi moj blože,

Puno toga se promijenilo otkad sam ti zadnji put pisao, pa počnimo od nekih horoskopskih rubrika.

Posao: Uf, interesantna tema... 6/10

Dakle sve se zbilo krajem faxa i pocetkom ljeta, radio sam za jednu marketinsku agenciju (ime i prezime poznati redakciji)
Bilo je nadasve veselo i interesantno :) Puno toga sam naucio te sam podosta razvio sposobnost da citam ljude kao knjigu :))
Bilo je uspona i padova, pretezno vezanih za rokove te prohtjeve klijenata :) kako mojom tako njihovom krivicom.
Najbolja stvar koju vezem uz posao: Upoznao sam puno novih interesantnih ljudi koji su upotpunili taj mali period mog zivota
te je sve vise manje funkcioniralo.
Najgora stvar koju vezem uz posao: Problemi koji su zbog njega nastali na faxu. Pao sam na bolonju. Hura. Komplikacije.
No dobro. nije za sve to bas posao kriv.

Zdravlje: Tak tak 2/10

Stalno kasljem. Boli me glava. Nesanica. Lose se osjecam na ovom polju.
Ajde necu dramatizirat *kuc kuc* nije da sam bolestan ili da mi je zivot u opasnosti, ali nije ni da blistam.
Odbijam ici doktoru.

Ljubav: Ajme nemoj me to 1/10

Konstantno imam te neke ekskurzije u emocionalno, koje obicno zavrse nasilnim povratkom bez danog razloga.
Uvijek to krene negdje, ide, ide, ide, pocinje super ici, super ide i taman kad treba konkretno krenut, negdje se desi
kratki spoj, takodjer kako mojom tako i tudjom krivicom (vidi Posao) :D
To je bilo tako do sada, dok se nije pojavio netko. Netko ko vjerovatno ne spada opce u ovu kategoriju, ali iz svoje kategorije toliko zraci
da znatno utjece na ovu kategoriju u smislu sljedecem. Ta osoba toliko malom prisutnoscu toliko popravlja moj cijeli pogled na neke stvari
te me uzasno vraca kroz vrijeme do nekog perioda gdje bi se moje osobno stanje moglo sumirati kao povoljno :)
Hvala ti o nepoznata jahacice :) Hvala i nedaj da se nas odnos upropasti ili na bilo koji nacin zapostavi. Za tebe cu ja uvijek biti tu. :)

Idemo dalje...

Prijatelji: Kristalno 9/10

Stvari se polako kristaliziraju... Zapravo trenutno smo od sigurnih na broju 2...s tim da broj ima potencijal da naraste i na 3 a mozda cak i 4 :)
Odlicna stvar s obzirom da je omjer prijatelja:poznanika otprilike 1:100
9/10 sam ovoj rubrici dao jedino iz razloga sto kandidati groj 3 i 4 su u ranom stadiju te unatoc mojim teznjama i neizmjernoj zelji da se prikljuce kolektivu,
imam i dalje svoju vec pristojno ukorijenjenu dozu skepticnosti, te povodjen prijasnjim (ne)uspjesima znam da oni u startu vise na koncu, until proven (guilty :))
Sve u svemu pusa svima vama 2+2 :D

Fakultet: Vratimo se na temu 6/10 (s tendencijom na gore, uzrokovanom naglim porastom entuzijazma i inspiracije, na koje su naravno utjecale neke osobe koje smo vec spomenuli u tekstu)

Dajem stvarno sve od sebe. I prelazim preko jako velikih problema. Definitivno sam odlucio zavrsiti i taj mali slatki problem/pakao/gnj

Eto zasad je to sve.

al bit ce jos, samo ne garantiram za koliko godina :D He he .

Pusa.

- 19:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

???
Nije mi palo na pamet ništa određeno u trenutku pisanja opisa. ...