Špijunka

Veliki naslov goes here

24.06.2004., četvrtak

Boli me oko...

Eyes, Eyes, Baby.
Lijevo.

Zapravo titra.

Pojeo sam jogurt sad, možda bu bolje.


StartOfBlog

Sutra idem na jedan dan na more opet :D
Pa rođendan skoro.. pa kajaznam..

Hehe, već sam mind trickom izmamio informaciju od jedne osobe o poklonu koji dobivam. Zapravo dvije... MUAHAHAHAHAH!!!1
Možda me neko ove godine ipak uspije iznenadit :D

Žao mi je nekad, kad pogodim kaj ću dobit.. Ili ne pokažem neki očekivani entuzijazam prema srednje oduševljavajućem poklonu.
I onda se osoba koja mi ga je dala bezveze osjeća.
Neznam, nisam tip koji će sad skakat od sreće i govorit ISUSE SAVRŠENO JE KAK SI ZNAO/LA DA TO TREBAM, ak dobim privjesak, otvarač za konzerve, bilošto...
To ne znači da nisam oduševljen uopće, iznenađen, dirnut lijepom gestom... Al probaj ti to objasnit onda poslje ljudima Ivor... Svi očekuju novi rekord u skoku s mjesta valjda...
I ak skočiš manje od Blanke onda si bezveze. Ili nezahvalan.

Uh...

Takve stvari me deprimiraju i osjećam se opterećeno(?).
Moram slagat neke fejk face ak mislim ikad više poklon dobit il prijatelja zadržat nakon razmjene poklona.
Zašto? :(

Meni gumbić SADA tu na post editoru i dalje ne radi... :( Šmrc.

To bi mogla postat nova tematika bloga hahaha.

niš idem sad slikicu radit i dalje na yahoo cam.

EndOfBlog



np: Lali Puna - Faking The Books



- 23:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

???
Nije mi palo na pamet ništa određeno u trenutku pisanja opisa. ...