< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

Opis bloga

....moj...šesti blog.....lol.....
...neznam kaj da vam velim.....
....još ni sama nezna kaj će sve biti na njemu...
......s vremenom budete sve vidli...
...uživajte.....



OPĆENITO O MENI......

Hmmm.....neznam kaj da velim...
aha..da...pa ja sam jedna varaždinka....
imenom Petra....
ali...večinom me zovu Cafa.....
idem u 1. razred...u Srednju strukovnu školu..naravno..
..u Varaždinu.....
Imam...smeđe oke...i....crvenkastu kosu...
hmm....ima nekih stvari koje me užasno živciraju...
a to su...kašnjenje...definitivno...
..umišljenost.....
......laž,neiskrenost....
prevaru...i dvoličnost....
Hmm....od muzike slušam sve....
..nema toga kaj ja ne slušam....
..onda...izlazim svugdje...
može me se naći na starcu..u parku....
u Green pubu..Corumu...u Traversi...
...i u ostalim kafićima....
..priznajem...znam si spiti....
...ali je sve u umjerenim količinama....
i kaj da još velim...
volim crnu...crvenu i tamnoljubičastu boju....
....obožavam ruže.....
ooo....da....
...i jako sam često na chatu....
..na iskonu....
..svi me znaju pod nickom..ludacha666...
a imam ih još par....
a to su...:pečat_na_usnama666,
forever_your_angel..
vzpetrica....i imam ih još par..ali to je dovoljno....
..volim aute..a motore pogotovo...
..mislim da bi to bilo sve za sad....


Evo par slika sa okupljanja chatera....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Irina...Iva..Crni..i naravno..ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Ivek....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..Kizo...black eagle...juda i crni...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Kizolina......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Petra i Matija.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...crni...mmm....frajer...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...beast69 i Ivek....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...juda.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....hartbrejkerica i crni......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..Kizo drži malog Kizija....hehe.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..naša pivica..hehe....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..macan....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...fenix..Matija...Petra...ja..i Irina...(ona se baš i ne vidi)...


Slike sa Nove 2007. godine.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..Dodo i Obra u strastvenom zagrljaju......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..Obra i Krešo.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Obraćek u akciji.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Krešo...Dodo...Obra....ljubavni trokut...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dodo...Dreven i Obra.....stari pijanci.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moniki je bilo zlo..pa je Obra bil dežural nad njom....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..Monika i Nina...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..Turky..Dany...& Dreven...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Krešo....Obra...i..Marac...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..Turky i šampanjac....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Silvija i ostatak ljudi....na Korzu....

Par slika sa velesajma mode..ljepote i vjenčanica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Martina i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i Borović...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Martina...ja..i Ivana..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
oo..da..to sam ja....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..opet ja..lool...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..opet ja i Borović.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..ja i Ladika..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..ja i Katarina...

Blogovi...koji su..hm..jednostavno..zakon!..

Dany
Jelica
sestrična
..Grabica..
..Mejica..
..Martinica........
..Tanjči...
..Dajči...
..Milica...
..bratić..
...preslatka cura..koja piše jako dobre priče...
..super cure..
..Ida..
..jedna super cura....Ana...
...pucka iz Joureka...Lara...
...Ladika...
..Ivančica...
....Turki.....


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 03.05.2007.

.........nema naslova............

..Pozdraf.....Danas imam puno toga za napisati,pa evo da krenem od nekud........Prvo da vam ispričam o 1. mayu.....Išli smo na dravu....ja,Veva,Jurica,i još neka 3 lika...pješačili smo od 11 sati do 2 sata poslije podne...hehe......(a jesmo brzi....hehe......smijeh)....A kad smo došli tam...počela je padati kiša...ovi su tražili suha drva..a ja sam sedela i spominala se s Vevom.....I ovaj.....onda sam dobila jedan poziv....i ok....onda smo išli u gorice...ja,Silvija,Alma..i još njih....i tak...no i ovaj..a kad sam došla doma..malo sam najebala...mad(neda mi se pričat zakaj..jednostavno je predugo......)...heherolleyes.....i tako......blablablabla...Ja sam več 2 dana doma...bubana sam....no....ah.....al ok..barem malo dulje spim..ako več ništ drugo......smijeh................zijevzijevzijev........U srijedu idemo opet u Zagreb.....i to cijela škola....smijehthumbupthumbupthumbup.....več imam sve dogovoreno....smijehsmijehsmijehpartypartyparty......ide se sa vlakom....i da....ja ni sutra nemam nastavu..neko natjecanje je na mojoj školi...lol.....i tak....kao što znate..u kazni sam....blablablablablabla.......ah.....madmad....neznam kaj bi vam više rekla.....sad slušam muziku....pjesmu koja se zove Neka te odvede..........ah.....i tako....a dobro..idem ja...pozdrave šaljem...:Silviji,Grabi,Dany,Sandri,Vanji,Ladiki,Martini....ekipi iz juoreka...Almi....Jurici...Vevi..Meji...Xani,Irini,Crnome,Habi,Iveku,Kiziju
....bratiću Marinu,bratiću Nikoli...kumii.......Marinu.....Mili,Martinici,Dodiju,Drevenu,Turkiju,Krešiju,
Maracu,Ivani,Tatjani....kozmetičarkama,frizerkama.....(1.f)..mojem razredu....(1.a)....zaštitarima...(1.b..)....drvodjelskim tehničarima...Jelici,Idi,sestrični,mojoj ljube...Megy...Dejanu....mojoj Teici.....Huziju....i naravno...svima koji komentiraju moj blogach...ispričavam se ako sam koga zaboravila....sve vas voli....*poludjelaa....*.....ma nee........sve vas voli *ludacha*......tak je bolje..hehe...pozzzzzek i pufffek svima
......



| Komentari (176) | Printaj | .........nema naslova............ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.