Pollux - Blog

ponedjeljak, 31.05.2004.

Rijeka & city

Prošao rođendan, puno novih utisaka...
Zanimljivo je u Rijeci sto zaista puno stvari podsjeća na ZG, sam stav
u svakodnevnom životu, u javnim ustanovama, ponašanje i life style
Riječana.
Iznenadio sam se koliko zapravo Rijeka i jest drugi grad po veličini
u HR. Sam izbor izlazaka (kako mi prijatelj kaže) sada je puno bolji
nego prijašnjih godina. Došli su tu neki novi tajkuni otvorili zaista
lijepe "gajbe" i sada je to sve zajedno puno zanimljivije.
Bili smo vanka u "tranzistoru" cisto fino mjesto (za nonšminkere)
gdje djevojka dok se upoznaje s vama mota Joint :) i nakon
toga odlučili otići u malo upadljivije i poznatije ugostiteljske objekte.
Bilo je zanimljivo vidjeti (i osjetiti) razliku i reakcije ljudi na isti način
komunikacije. :)

Ovih dana selim se vjerojatno u novi stan
(koji bi kako agencija kaže trebao biti ludilo dobar)

Vidjeti cemo kazem ja ;)
Danas mi je rodjendan a cijeli dan sljakam...strasno :( jedva cekam tretman poslije ;)

- 11:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>