subota, 26.05.2007.

NIšta

Evo, završili su moji školski dani s vrlo dobrom ocjenom. Još ostaje pripremiti se za maturu i faks (valjda ću upisati nešto).
Ali nije to što me zaokuplja zadnjih dana, već pomisao da se rastajem od jednog važnog razdoblja u životu. Pokušavam se utješiti pomisli da je svaki kraj početak nečeg novog ali jednostavno ne uspijevam – itd. da ne gnjavim i ne kompliciram ja sam u nekoj nostalgičnoj fazi.
Četvrtak mi nije protekao u običnoj ludijadi (voda, brašno, jaja). Ludijada mog razreda odvijala se na Zrmanji, da skratim – RAFTING. Na početku vas isprepadaju o svim mogućim opasnostima ali istina je da se veći dio odnosno dva i pol sata sastoje u veslanju. Najveća opasnost je slap od 5m dakle nije opasno. Sve u svemu bilo je dobro i ako mi se ukaže prilika ponovno ću ići jer ako ništa drugu prilika je to da uništite svoj «vakum rutine».
I tako već vidite da nemam pojma o čemu bih pisao, valjda će mi nešto pasti na pamet idućih dana...

| 18:59 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © pollock - Design touch by: Tri mudraca, hosted by croBLOGeri.com


Komentari On/Off

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

05/2007 - 06/2007 (2)
04/2007 - 05/2007 (4)
03/2007 - 04/2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


JA SAM
Sasvim običan
18
Gimnazijalac

ludwave
pollock1@net.hr

I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself what a wonderful world.

I see skies of blue and clouds of white
The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself what a wonderful world.

The colors of the rainbow so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shaking hands saying how do you do
They're really saying I love you.

I hear babies crying, I watch them grow
They'll learn much more than I'll never know
And I think to myself what a wonderful world
Yes I think to myself what a wonderful world.





I have a problem that I can not explain
I have no reason why it should've been so plain
I have no questions but I sure have excuse
I lack the reason why I should be so confused
I know, how I feel when I'm around you
I don't know, how I feel when I'm around you

Around You...

Left a message, but it ain't a bit of use
I have some pictures but what might be the deuce
Today you saw, you saw me, you explained
playing the show when running down the plane

I know, how I feel when I'm around you
I don't know, how I feel when I'm around you
I, I know, how I feel when I'm around you
I, don't know, how I feel when I'm around you
Around you...

I, I know, how I feel when I'm around you
I, don't know, how I feel when I'm around you
I, I know, how I feel when I'm around you
I, don't know, how I feel when I'm around you...

Around you...
Around you...
Around you...
Around you..