Tko je Agatha Smith?
Image Hosted by ImageShack.us

Agatha Smith je: -bivša učenica Hogwartsa
-bivša cura Toma Riddlea
-buduća vidarica u sv. Mungu
-ima 19 godina
-sve samo ne obična cura
-netipična kućanica
-ne zna kuhati

Dizajn je: mojih ruku djelo smijeh (i nije baš nešto,ali ok za početak)

Primam likove u priču,samo smislite opis nakon školovanja u Hogwartsu.

Oprostite na neredovitom pisanju...

Pišite mi na: agatha_smith@net.hr

ovo mi je puno bolje od image shacka

Agatha Smith

24.12.2006., nedjelja

Par zanimljivih stvarčica ( i par slikica)

Image Hosted by ImageShack.us (ja)
Evo,odlučih se i ja javiti.Dogodilo mi se zanimljiva stvar u životu,zapravo više zanimljivih stvari u životu,pa slušajte,imam vam dosta toga za ispričati...
Uglavnom,moja obitelj nikada nije bila potpuno sretna obitelj.Mama mi je vještica a tata bezjak koji ne zna da je moja mama vještica. Pa,sljedeće što se dogodilo u mojoj obitelji bilo je to da je sestra moga tate isto tako vještica. Išla je s mojoj mamom u Hogwarts i nisu nikada bile u najboljim odnosima.
Moja mama nikad nije rekla mom tati da je vještica. A njegova sestra je to znala.
To je bio glavni razlog nepovezanosti naše obitelji. Već sam se s godinama pomirila da to mora biti tako,da se rijetko čujem s ostatkom obitelji te da ih jedva prepoznam na ulici.
Image Hosted by ImageShack.us(Alma)
A zadnjih dana se dogodilo nešto zaista neobično. Naime,saznala sam da imam sestričnu; i najgore od svega,tatina sestra i njezin muž su poginuli u neobičnim okolnostima i ostavili Rainy,moju sestričnu,samu na svijetu.Kakva bih ja bila osoba da u svoj ogroman stančić koji dijelim trenutno samo s Friollom (iako mi se čini da će se i susjed uskoro preseliti k nama jer stalno visi kod nas) ne bih pozvala i nju,barem do njezinog odlaska u Hogwarts,da tamo bude na sigurnom.
Iznenadila sam se genetičkim sličnostima,imamo nekih zajedničkih crta. Djevojka je cijelo vrijeme djelovala preplašeno i zbunjeno dok je Friolla i ja nismo malo opustile...
I Irma je najavila dolazak jer je imala veliku želju upoznati bezjaka (Rainy je,nažalost,bezjakinja).
Uskoro smo se sprijateljile i još sam zaboravila reći da se Keira napokon vratila,bez posla. Seamus je bio sretan koliko i razočaran. Odmah je došla k nama i sprijateljila se s Rainy. Tako da su se Friolla,Keira i Rainy ludo zabavljale pretvarajući šalice u ptičice,zdjele u stoliće za kavu i mačku (Liama) u zeca. Liam se kasnije vratio u prvotni oblik.
Image Hosted by ImageShack.us (Keira)
Ja sam za to vrijeme primjetila sovu na prozoru i odlučila sam preuzeti pismo.
Bila sam jako iznenađena kada sam ga otvorila. Javila se Alma. S njom se nisam čula otkako sam završila Hogwarts a bila sam si jako dobra s njom
Bilo mi je baš drago te sam joj odmah poslala da dođe k meni. Nisu prošla ni dva sata a Irma i ona su već bile na vratima.
Zagrlile smo se,izljubile i sve što rade osobe koje se nisu vidjele sto godina.
Alma nam je ispričala kako živi s onim Deanom kojeg sam imala prilike upoznati na vjenčanju njezinog tate i sadašnje maćehe. On je bezjak i ne zna da je ona vještica. Mislim da se u ovome ponavlja slučaj mojih roditelja ali nisam htjela ništa komentirati. Rekla je da joj se teško suzdržavati od magije ali je uvijek potajno koristi (pa nije valjda luda da ručno pere suđe)
Irma je bila zaokupljena s Rainy,njih dvije su se baš našle....
Bilo nam je baš lijepo te smo isplanirale još jedan ovakav skup za Božić u mom stanu...
Image Hosted by ImageShack.us (Irma)

- 00:58 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Likovi
Image Hosted by ImageShack.us
Agatha Smith-ja
Imam 19 godina,završila sam Hogwarts i nadam se poslu vidarice u sv. Mungu.
U Hogwartsu sam bila Slytherinka i položila sam OČI s odličnim uspjehom.
Živim s Friollom u velikom (peterosobnom) stanu na kat u Londonu.
Prije sam hodala s Tomom,ali sve je to nesretno završilo jer je on nestao bez traga.
Tako da sam trenutno solo i baš mi je super ovako.Imam zamorca Tonya,mačka Liama i psa Willya koji mi prave društvo te moje nezamijenjive prijateljice Keiru,Almu i Irmu a otkako živim s Friollom i s njom sam se zbližila.
Inače sam promijenjivog raspoloženja;sklona sam jakom izražavanju emocija i brzo planem.
U duši sam hipohondar i u zadnje vrijeme stalno visim u ljekarni.Volim skupe krpice i nije mi žao izdvojiti zadnju lipu iz novčanika da budem lijepo obučena. (što je inače jako loše,ali nisam okorjeli materijalist)

Image Hosted by ImageShack.us
Keira Riddle
Moja najbolja prijateljica iz Hogwartsa.Ima 19 godina.Provele smo zajedno najlijepše trenutke tijekom našeg školovanja.Ima mačkicu Lily (koja se sada jako udebljala), i zmaja Puffa kojeg viđa jednom mjesečno po potrebi.
Također je bila odlična učenica i nada se poslu vezanom uz Skrb za magična stvorenja jer je to najviše zanima.

Image Hosted by ImageShack.us
Michael Nightingale
Moj prvi susjed-živi u stanu do mog. Ima 24 godine i radi nešto za Ministarstvo.Jako je tajanstven i ne priča baš puno. Ipak,mislim da ćemo se dobro slagati. Ima bijelog štakora Stanleya.

Image Hosted by ImageShack.us
Valerie Frost
Jedna od mojih najboljih prijateljica. Ima 19 godina,bila je Ravenclawka za vrijeme školovanja.
Jako voli modu,u tome se obje slažemo. Voli skupe krpicei dizajnira pelerine i čarobnjačku odjeću... Otkačena,opuštena...Odlična je.
Živi u vili u predgrađu Londona. S njom sam prijateljica od djetinjstva,i prije nego što smo išle u Hogwarts jer su si naši ok.

Image Hosted by ImageShack.us
Seamus Glandrick
Keirin dečko,živi s njom u Londonu.Ima 19 godina.U Hogwartsu je bio dom Ravenclaw, a 7. godinu je završio u Durmstrangu.U školi je bio pravi ženskar, ali sad se kolko tolko skrasio s Keirom.Sada radu u specijaliziranom dućanu za magična stvorenja u Zakutnoj ulici...On je meni sav tako smiješan da to ne mogu opisati. Čovjek nema uopće smisla za humor ali te samom svojom prisutnošću tjera na smijeh.

Image Hosted by ImageShack.us
Irma Bell
Super frendica.
Također je bila Slytherinka i dijelile smo spavaonicu.U školi je igrala metloboj kao udaračica i imala je čudnu strast prema bezjačkim studijama...Ima 18 godina i trenutno radi u medičarnici,a pokušava upasti u metlobojsku žensku ekipu i profesionalno se baviti metlobojem...

Image Hosted by ImageShack.us
Alma Wood
Ima podužu smeđu kosu koju često farba u plavu ili neku drugu i plavozelene oči (čija se boja mjenja ovisno o raspoloženju). Roditelji su joj hrkani. Mama joj je umrla, a tata se oženio s nekom bezjakinjom Mateom koja je na kraju ispala vještica. Ima 18 godina i nedavno je završila Hogwarts. Živi u trosobnom stanu sa svojim dečkom Deanom i njegovom sestrom Hilary.Uz Keiru i Irmu mi je najbolja frendica.

Image Hosted by ImageShack.us
Jack Cooper
Ima 20 godina,bio je Gryffindor za vrijeme školovanja u Hogwartsu. Sada je,kao i prije,jedan od mojih najboljih prijatelja,uvijek je tu kad ga trebam Trenutno hoda s Ami.

Image Hosted by ImageShack.us
Friolla Goth
Ima 18 godina, zavšila je školovanje u Slytherinu, trenutno radi kao uzgajateljica jednoroga i zmajeva te se bavimnjihovim potrebama i liječenjem. Ima jednorožicu Dorothey koja je sad stara pa živi na tom imanju gdje ih uzgaja zajedno sa zmajevima...Super je cura i moja najnovija cimerica.

Image Hosted by ImageShack.us
John Glandrick
Seamusov stariji brat koji živi u Rumunjskoj gdje uzgaja zmajeve...
Ima 26 godina, a u Hogwartsu je bio Gryffindor...
On se brine za Keirinog "malog" Puffa kad ona ne može...Prije smo imali nešto,ali sve je to neznačajno jer sam tada bila u vezi s Tomom. Sada mi se sviđa i voljela bih da između nas bude nešto više iako on,nažalost,ima curu.

Image Hosted by ImageShack.us
Lana Roberts
U školi je bila Gryffindorka i potječe iz čistokrvne obitelji gdje su svi bili Slytherini... Obožava magična stvorenja,a posebno zmije. Parsel-ust je i ima malenu zeleno-žutu zmiju Evelyn. Profesionalno se bavi metlobojem, a u školi je bila kapetanica gryffindorske momčadi,a igrala je na mjestu lovice...
Ne poznajem je baš dobro,ali koliko je znam,čini mi se super.

Image Hosted by ImageShack.us
Anira Dreamer
Ima 20 godina, radi kao fotoreporter za neki časopis.
Pomalo je čudna, umjetnička duša... S njom sam si jako dobra,znamo se naći pričati satima...Jako je zanimljiva i puna pričica...

Image Hosted by ImageShack.us
Ami Sallinger
Ima 18 godina i zaposlila se kao auror. Dok je još išla u Hogwarts bila je Ravenclawka, voljela je Povijest magije i Astronomiju.Odgojena je u čarobnjačkom sirotištu.
Znamo da je išla u Hogwarts,ali moram priznati da je nikad prije nisam primjetila.
Hoda s Jackom.Ne viđam je više često jer je jako zaposlena (kriminala je puno)...

Image Hosted by ImageShack.us
Rainy Dae Sorrowfee
Moja sestrična s tatine strane. Ima 14 godina i bezjakinja je. Ne poznajem je baš dobro jer njezina mama i moj tata nisu baš bili u nekim savršenim odnosima i to uglavnom zbog moje mame koja je nije voljela. Ne znam što je s njima jer ih stvarno dugo nisam vidjela...

Image Hosted by ImageShack.us
Isabell Black
Ima 19 godina, u Hogwartsu je bila Gryffindorka a sada se profesionalno bavi metlobojem.Trenutno nema dečka, ali nada se jednom uskoro... OČI je položila s odličnim uspjehom.Animagus je i pretvara se u jednoroga.Isabell je oduvijek bila super cura,malo hiperaktivna i znatiželjna ako mene pitate. Najbolja prijateljica joj je Lana tako da većinom izlazim s njih dvije.

Image Hosted by ImageShack.us
Norah Longbottom
Ima 19. godina, završila je Hogwarst prije godinu dana. Sestra blizanka Nevilla. Bila je Gryffindor, a OČI je položila sa odličnim, sve osim Astronomije(Iznad očekivanja). Sada sa svojim dečkom Nathanom Stevensonom živi u malom stanu u Londonu. On radi za tvrtku "Nimbus" i proizvodi nove modele trkaćih metli. Norah još nije našla posao, a htjela bii raditi kao vidar ili auror, te se prijavila na isti natječaj za posao kao i ja.Ako i ona i ja dobijemo posao mogle bismo zajedno raditi.

Image Hosted by ImageShack.us
Cady Heron
Ima 18 godina i neko je vrijeme radila kao auror...
Nakon tragičnog događaja gdje su joj poginuli roditelji, brat i sestra je nestala i nitko ne zna gdje je, pa čak ni njezin stariji brat....
U školi je bila Gryffindor i najdraži predmet su joj bile Čarolije...
Bila je jako brbljava i simpatična djevojka i nadam se da će se jednog dana pojaviti i da će naći prave krivce za tu tragediju...

Image Hosted by ImageShack.us
Sophie Joan Davies
Imam 20 godina,završila je Beauxbatons.,ove se godine preselila u London.Htjela bi predavati
Napitke u Hogwartsu ali je još premlada za taj posao pa trenutno radi u ljekarni u Zakutnoj ulici.
Jako je dobra prijateljica,malo hiperaktivna i ima dosta problema s održavanjem dugih ljubavnih veza-jednostavno je prezaigrana.Upoznale smo se u ljekarni jer sam inače prilično hipohondarske naravi.

Image Hosted by ImageShack.us
Angela Penelope Charleston
Ima 18 godina,bila je Slytherinka dok se školovala u Hogwartsu.Roditelji su joj bejaci tako da je čudno što je bila upala u Slytherine ali i moj tata je bezjak pa sam svejedno Slytherinka.Ima mlađu sestru Samanthu i mačku Xtinu.Bile smo si dobre u Hogwartsu a i sad se znamo naći jer se ona dosta družila s Irmom.Radi kao alkemičar u institutu za magične ozljede, otkriva nove napitke koji liječe zmijine ugrize i ostale opasne ozlijede....Živi u malo stanu s kojim je zadovoljna jer je njezin.